Oldalak

2010. december 14., kedd

Vonalhajtás a békas*gge alatt

4 hónapos kis cuni kép ^^ (háttérben a már leszedett kiskapu a konyhánál)

Szerintem leesett mindenkinek. Tréningen voltunk. Péter tartotta (főleg), Brigi Dorellel volt, Helga Frankie-vel és én Bonival. A nagy hidegben menni akartunk, olyan feladatot csináltunk, ahol nem egyhelyben kell álldogálni - vonalhajtás. Az első vonalhajtásos feladatunk. Egész jól ment, habár a cím nem ezt adja át :) A békapopója alatt kifejezéssel az alapfokra szerettem volna/szeretnék utalni. Szóval, a vonalhajtás. Kettős jelölésekkel csináltuk...hadd ne részletezzem mennyire béna voltam - nem tudok jelölni. ÉN! Nem tudom megjegyezni hova esik a dummy. Besaccolom, hogy arra valamerre, aztán onnan még minimum 30 méterre lesz... Lényegtelen! Boni király volt :) Bár egyszer nem hogy tréning, hanem feladat közben, a dummy keresése közben elkezdett pisálni!! Ledöbbentem, majd felvetettem vele a dummyt, mert már késő volt leszidni :S Ezt is elbénáztam...gratulálok Adri! Szóval, ahhoz képest, hogy ez volt az első vonalhajtásunk, ráadásul kettős jelölésekkel, nagyon jól ment :) Visszafelé elengedtük Bonit és Dorellt, Frankie-t nem, mert Ő elég domináns a kanokkal szemben. Ketten rohantak 1-2x egy jóízűt, de volt, hogy külön, vagy csak szaglásztak... A kezemben ott szorongattam a jutifalatot, hátha valamiért meg kell dícsérni ebzetet - meg is kellett. Édesem! Előttem megy valamennyivel (azért volt az 10 méter :P), hirtelen hátrafordul, rámnéz, és visszarohan hozzám, felugrik rám, csóvál, én meg dícsérem és adom is neki a falatkát :) Nagyon aranyos volt ^^ Ebből jött Brigivel a következő témánk, hogy augusztus végén jöttünk hozzá először. Akkor a kutya előttünk volt vagy 100 méterrel, hátra se nézett, csak nagyon ritkán, egyáltalán nem volt behívható. Most meg :O Nem is hívom, de még akkor is jön, csak mert szeretne ott lenni velem :)
Na igen. Ezután megfogtuk a 2 ebet, és Frankie is szaladhatott egy jó nagyot :)
Sikeres napunk volt, azt hiszem. Kell majd vennünk valami bélelt nadrágot, mert a farmer "picit" hideg :| De akkor valami 1-2 számmal nagyobbat, mint amilyen kell, hogy alá is tudjak öltözni. Hiába volt rajtam harisnya is, kevés. Ja, meg ha nem is farmert, hanem melegítőt vennék fel az se lenne sokkal jobb. Nekem abból is csak vékony, itthoniak vannak, amiket max tesire viszek még el :) Szóval ez van. Ja, és én szeretnék kabátot is. Mert ami téli kabát annak rossz zsebei vannak, minden kiesik belőle, meg alig fér el benne pár dolog. A jó kabátom, annak királyak a zsebei, mélyek, nagyok, tök jól eltudom benne pakolni a teniszlabdát, a pórázokat, zsepit, kesztyűt, falatka... csak az a baj, hogy az esőkabát :S És egyáltalán nem meleg. Sőt. Még talán hideg is...

3 megjegyzés:

  1. Szia! Lenne egy olyan kérdésem, hogy akkor is jutalmazod, amikor magától csak úgy visszamegy hozzád, vagy csak mikor te hívod? Utóbbi időben Mangó is is el kezdte, hogy kérés nélkül odajön lecsekkolni, hogy megvagyunk-e, és sose tudom, hogy ilyenkor megdicsérjem, vagy ne, mert nem én kértem.
    Tényleg hatalmasat fejlődtetek Bonival, egész másnak tűnik a kapcsolatotok, mint a korábbi bejegyzésekben:) Gratula hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Én mindenképp azt javaslom, hogy dicsérd! Sokkal szívesebben fog visszajönni. Meg ugye Boni egyáltalán nem volt behívható és ez egy nagyon jó jel, hogy "csakúgy" magától odajön hozzám, mert velem szeretne lenni. Köszönöm! Szerintem is sokkal másabb a kapcsolatunk :) Régen szinte csak arról írtam, hogy hogyan szökött, rohant el... :))

    VálaszTörlés