Oldalak

2010. december 31., péntek

Új esztendő

Hát ilyen nincs. Tényleg nem tudom elhinni. Ment egész séta alatt a petárdázás, mindenhonnan láttuk a tűzijátékok fényeit, szikráit. Boni megfigyelte, majd mentünk tovább. Persze, mikor kanyarodtunk be az egyik utcába, pont a sarki házban, a kertben lőttek fel egymás után vagy 5 tűzijátékot - süvített, durrogott... persze, kislökött ettől már megijedt :/ Ezután nagyon sokáig ráncigált. Nyugtattam, néha megnyugodott, mindenesetre onnan gyorsan elmentünk. Én nyugodt maradtam, de próbáltam egy picit csitítgatni, simizni - ezt jól csináltam? Vagy le kellett volna magasról tojnom? Nem tudom :( Hál'istennek találkoztunk egy jó haverunkkal, Ellával, együtt tudtak játszani, természetesen mindketten pórázon, hiszen Ella is néha hátracsapta a füleit a petárdára. Legalább feloldódott Boni egy picit :)


Mindenkinek kívánok sikerekben, örömökben gazdag Új Évet!
Remélem sok-sok örömben lesz részük mind a kutyásoknak, mind a "nemkutyásoknak". A kutyásoknak munkában, kiállításban sikeres, és csontrágós évet kívánok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése