Oldalak

2010. december 9., csütörtök

Kölcsönös

Mármint a szeretet. Vagyis, hazajöttem levittem sétálni, mentünk egy 30-40 percet. Itthon ebéd után bejött a szobába, lefeküdt. Én mellé a földre :) Vittem párnát is ;) Így voltunke gy darabig, majd egyszer csak felkeltem. Igen, elaludtam. De csak 5 percre. Úgy voltam vele, akkor alszok egy jót :) Beállítottam a telóm, feljöttem az ágyra, a fal mellé kuporodtam, majd szóltam Boninak, hogy "hopi" :) Semmi. Akkor maradj, engem annyira nem izgat a dolog... 2 perc múlva csak feljött :) Teljesen belémbújt, és már csukta is le a szemét. Aludtunk egy jó 3/4 órát. Tesóm keltett, a telóra nem keltem fel. Elkezdtem tanulni, Boni továbbra is ott aludt mellettem. Azaz volt olyan, hogy a feje a lábamon volt - túlzottan nem zavarta, hogy ott a kémia füzetem. Hoppá! Holnap kémia doga :S Sok elméleti, meg 2 számolásos feladat... nem akarom :'( Utáááálom! A tanárt úgyahogy bírom, kicsit szemét, de jófej nagyon :D Vannak poénjai... :P De keményen tanít. Mondjuk ez a dolga, csak hát mi kikészülünk :) És én még rohadt jól állok! :O De ennek a dogámnak még nagyon jól kéne sikerülnie (5-ös), és akkor meglesz a félévi 5-ösöm :)
Ha már áttértem a tanulásra, akkor van jó hírem :D A borzalmas föci tz-m (rettenetes lett, phujj) 4-es lett!! SURPRISE! :D És a matek javítódogám javítója (a tanár szeret minket :$ :D), pedig 2-esről 5-ös lett :) Wáááá. És a 2-est be sem kellett írni. :) Most szuperül állok. Mindenből 4-5 az átlagom ;)
Szóval eredeti téma: az alvás alapján úgy érzem a szeretet kölcsönös :) Mikor én lefekszek hozzá a földre alukálni, mikor Ő feljön mellém az ágyra szundítani :) Na jólvan, ennyi. Befejeztem. Puszilok mindenkit :) - boldog vagyok, bocsi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése