Oldalak

2010. december 30., csütörtök

Ajánlat

Sétálgattunk Bonival. Egy nő nagyon megnézte, és már vártam a kérdést, hogy megsimogathatja-e. De nem az jött. Ehelyett kérdezte a fajtáját, azt, hogy mennyire ugatós, milyen gyorsan lett szobatiszta, gyerekek mellé ajánlott-e... És én le is írtam neki szinte az egész fajtastandardet... na jó! Azt éppen nem, hogy Lord Tweedmouth tenyésztette ki Nous nevű kutyájából (áldjuk érte mindkettőt!!!) Tehát csak a vérmérsékletét írtam le főként. Nagyon tetszett neki. Mondtam, hogy imádja a gyerekeket, nagyon örül nekik, óvatosan, kúszva megy a picik felé, sokáig játékos, hiszen a mi Balu papánk is 8 éves korára is milyen pörgős, vidám (hála istennek :)). Mondtam még, hogy hamar szobatiszta lett, kérdezi h kb mennyi idő alatt? Ha én arra emlékeznék..... Azt tudom, hogy a kakit már a 2. naptól kezdve lent intézte el, csak ha ment a pocija akkor volt "baleset". A pisi azért továbbtartott, de azzal, hogy nagyon sűrűn vittük le, hamar megszokta. Nagyon ajánlottam neki a goldikat és a labikat egyaránt. Bár én golden-párti vagyok, a labikért is megveszek :D Aztán elárulta, hogy a két 4 éves kislánya mellé szeretnének kiskutyát a férjével, de még nem döntötték el, csak azt tudja, hogy szeresse a gyerekeket, és ne legyen ugatós, mert az ugatást nem szeretik... hmm: vegyél macskát, az nyávog. Nesze neked :D

2 megjegyzés:

  1. Valahogy sosem szívleltem az olyat, aki a kisgyerekek mellé vesz kutyát. Persze nincsen ezzel sem semmi baj, ha tisztában van vele, hogy az ő felelőssége is lesz, nem lehet csak úgy eldobni, ha mégsem "válik be". Hány állat kerül úgy menhelyre, hogy "hát megunta a gyerek" vagy "basszus, ez gonddal is jár, nem csak egy simiznivaló szőrgombóc"... Hála az égnek vannak kivételek! Azért megnéztem volna az arcát, ha ezt a macskás poént bedobod neki:D pedig igaz:)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen. Remélem nem azt várja el a nő, hogy "jajj, de aranyos lesz a kiskutya, majd leköti a gyerekeket...ha megunják majd kint alszik addig, nem fog ugatni, úgysem ugatós...". Szívből kívánom és remélem, hogy Ő pont egy ilyen kivétel lesz! Hááát, nem vagyok én olyan bátor :$ :D

    VálaszTörlés