Oldalak

2010. december 28., kedd

Szerelem első látásra

Tegnap délután kimentünk egy közelebbi mezőre, ahol jót szaladgált a kisasszony, és mi jó képeket csináltunk ;) De erről majd csak holnap írok beszámolót, most annál jóval fáradtabb vagyok :)

Most húztam ki a karácsonyi fényeket a dugóból, "takarodó" van már. Bonihoz mindig kiviszem Némót, azzal aludjon :) Most is kivittem hozzá, ágya végébe tettem, ne "zavarja" meg Őt. Mikor jöttem ki nézett végig. Letettem Némót tőle távolabb már le is tette a fejét, és már majdnem aludt. Majd fölnézett, rámnézett, megfogta szépen, finoman Némó egyik uszonyát, magához húzta, a 2 mellső mancsával átkarolta, és úgy tette rá a fejét! Édesem <3>

Mint ígértem, akkor holnap jövök a tegnapi havas sétánk beszámolójával, és a képekkel :)

Jó éjszakát Kuttyok, Kutyások, Blogosok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése