Oldalak

2010. december 18., szombat

Hullott a hó

Kb hajnal óta esett késő délutánig a hó. Ezaaaz! Végre! Bár még nem az az igazi nagy, mint ami 2x is volt tavaly, de legalább van már valami kis "aranyosság" :) Délután is sokat szaladgáltunk (pórázon a szerdai miatt), játszottunk a hóban. Negyed 7-kor mentünk le sétálni most anyuval, és tesómmal. Jókat beszéltünk, meg tesómmal felváltva szaladgáltunk Bonival :D Úgy kimentem volna ma is mezőre a hó miatt - meg amúgy is. Mindig a mezőre vágyom ki :)
Épp X-faktor megy a tévében, nézzük. Hajrá Csaba és Nikolas! Mindketten nyerőek nálam, Király L. Norbi pedig jó volt, jó volt eddig, vicces volt, na de ennek már a fele sem tréfa. Szerintem már nem illik be a döntősök közé. Eddig király volt (neve alapján is ;)), de most már csak amolyan showman, ahogy mondják. Nos, mindegy már. Ez nem az én "vallási" nézeteimről szól ez a blog, hanem a majomkutyámról :)
Ó, jut eszembe. Elkezdtem Boninak tanítani első trükkjét. Tudja az alapokat, meg a munkás parancsokat, de ilyen trükköt még nem tanítgattam neki. Szóval a trükk az, hogy kúszik. Vagyis még csak ugrálva kúszik. Annyira nem zavar, majd lassacskán megtanítom neki, hogy folyamatosan kell kúszni. De nagyon aranyos. Héééé! Nem is az első trükkje. Ha odatartom arcom hozzá, és azt mondom neki, hogy "puszi" vagy hogy "adjál puszit", akkor ad puszit is :) Bár, néha csak a száját nyalja meg :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése