Oldalak

2010. december 2., csütörtök

Úgyis eltűnik

Tegnap kb 2 órán át esett a hó :) Jó volt, szép volt, kevés volt. Majd ónos, és sima eső. Ennek a mai eredménye az lett, hogy minden tiszta locspocs... szép látvány mondhatom. Jó is volt ebben a lehangolt időben sétálni. Fél 7-kor anyuval mentünk le Bonival. A séta elején egy-két pehely lehullt. Majd egyre jobban. És már szakadt is a hó! Óriási pelyhekben. Boni és az én legnagyobb örömömre! :) Boni is boldog volt ám. Ugrált, kapkodta a szálló hópelyheket... rohangáltunk is egy nagyot a töltésen (pórázon :( ). Annyira jó volt. Most minden gyönyörű fehér takaróban pompázik. Attól félek, holnapra már nem marad semmi :( A remény hal meg utoljára ;)

Az így is fájó torkomra, jó volt, mikor szaladgáltunk és a hideg levegőt beszívtam... egyre kellemesebb :S Majd elmőlik ez is :D

Ja, már kitaláltam nagyjából az új design-t! Szerintem hétvégén megcsinálom - addig még bírjátok ki valahogy az őszit (nekem már nagyon nem jön be-.-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése