Oldalak

2010. december 19., vasárnap

Némó kapitány sikere

Nem egy filmről, meséről, vagy egy könyvről van szó. Nem. Egy játékról :) Mikor 2009 tavaszán Párizsban voltam nagynénémmel, bementünk egy Disney-üzletbe (később Disneylandbe is:)), ahol vettünk a párjának egy "csitát", és ajándékba kaptunk egy Némó plüssfigurát. Jó sok uszonya van, nagy feje, nagyon jó kis kutyajáték :) Csak egy részén valami apróbogyók vannak, ezért nem adtam oda Boninak - örökbe, nem. De néha, 1-2x megkaphatta. És ma egész nap nála volt. Azon aludt, dominált vele, rázta, cibálta, ide-oda hordta, mekkora öröm volt :) Na, majd a karácsonyi ajándéka :O Nem árulom el, mert még utánajár ez az eb, és megtudja :):)



Itt még csak játszott vele :)



Itt meg már majdnem aludt.

Jelenleg alszik rajta, itt mellettem az ágyon :)

Szeretek Bonival sétálni. Mindig is szerettem. De már nincs is jó útvonalunk, vagyis van, csak szinte mindig ugyanott megyünk. A többihez meg nincs kedvem... de ma kitaláltam egy újat. Nem hosszú, nincs messze, csak a kisutcákban kanyargunk :) Mégis összejött 1 óra, pedig nem is hittem, hogy annyi összejön. De jó kis séta volt, na.

Mostanában duplapólóban alszok. Nem fázok, csak jólesik :) És tegnap az egyik védett, kedvenc pólómat vettem elő, ami még soha nem volt rajtam:


Most búcsúzunk, és szurkolunk Nikolasnak!!! Néha Csabának is ;) De, hajrá Nikolas! :)

2 megjegyzés:

  1. HRK póló <3 jujj :D honnan lehet olyat szerezni? :D

    VálaszTörlés
  2. Hááát, szerintem ha írsz a hrk mailjére, és kérsz lehet küldenek... de ki tudja? :)
    Mi a klubnapon vettük szeptemberben :)

    VálaszTörlés