Oldalak

2010. december 7., kedd

Mikulás

Pöppet elkésve. De hozzánk is megérkezett a Mikulás egy aranyszínű csoda személyében :) Akit 2 hű rénszarvasa hozott ;)
Egyik hű rénszarvas :)
A másik

Mikuláááás

Több Mikulásos kép a fotóalbumban.

Voltunk ma Briginél. Illetve Petinél - nagyon hosszú történet... Peti utoljára akkor látta Bonit, mikor a behívást tanulgatta. Atyatvilág! Azt még szeptemberben csináltuk, az tuti. Nagyon durva, mi? :) Már kerestetés, jelölések, és memoryk váltották fel ezt a gyakorlatot :) Szóval, Peti is megdícsért minket, azt mondta, sokat fejlődött :) Velünk tartott Feri és Rio. Ma Rionak volt picit szivatós napja. Boni nem is brillírozott, de azért ügyes volt. Az előreküldéseknél beugrott. Mikor elé tettem a kezem, már arra ugrott. Hát nem. Eljátszottuk párszor, hogy eléteszem a kezem, aztán vissza. Velem ne szórakozzon, hogy Ő most nem parancsra fog indulni :D Ezt sikeresen megoldottuk. Egész ügyes volt, csak visszafelé most nem mindig, vagyis általában nem szaladt csak kocogott :S Pedig jobb lett volna, ha fut. Mindegy :) Egész jól ment minden, addig, amíg fel nem bukkant apu a messzeségben. Ő a kocsiban szokott ránk várni, amíg mi vissza nem sétálunk oda. De most kíváncsi volt, hogy mit művelünk :) És eljött, és Boni kifigyelte, mikor elétettem a kezem, hogy elküldöm, akkor elindult apu - előreküldés = apuhoz odarohant. Akkor odafutottam, megfogtam, és megcibáltam. Ha hívom, jöjjön. Mindegy, hogy apuhoz, vagy tesómhoz, esetleg egy idegenhez rohan, akkor is ha hívom jöjjön azonnal vissza! Szóval, elkaptam, aztán folytattuk. Már nem volt annyira ügyes :S Volt, hogy visszafelé jött már, fogta a dummyt, erre megállt, és nézett vissza apura. Meg sokat sétált, ballagott, nemhogy futott volna...mindegy, azért ügyes volt :)
Jó volt, na ;) Én végülis elégedett vagyok Vele. Egy dolog nagyon zavar. A láb mellett sétálás póráz nélkül. Néha megy, de sokszor mögöttem jön, vagy előrébb megy egy picit. Ezt is majd csak megtanuljuk a sok gyakorlással :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése