Oldalak

2010. december 11., szombat

Even if the SNOW is falling down...

Jay Sean ft Lil Wayne - Down című számának egy másik változata - by: én :D Szóval, esik a hav :) Már kezd alakulni a dolog. Délelőtt óta esik, 1-2 rövid szünettel. Még jó lenne ha egész éjjel esne, személyszerint azt szeretném, hogy szakadjon :D Reggel már térdig érő hóban szeretnék lemenni Bonival :)
Nem is mondtam. Ugye ma munkanap van, és be kellett menni suliba. De csak az első 3 óra volt megtartva. A mi osztályunk maradhatott (szégyen szemre alig voltunk 15-en a 33-ból :S) még fél 3-ig. A tanárok ajándékát, könyvjelzőket készítettünk, azokra idézettel. Hát az én kézügyességemmel, kivágtam kartonból a könyvjelzőket, és azt mondtam nekem elég. Rátok bízom :) Kártyázgattunk (kent kupé - nem tudom, hogy kell írni), meg ofővel társasoztunk és beszélgettnk. Imádom ofőt :) Jófej nagyon ;-) Tök jókat beszéltünk. Kb déltől fél 3-ig társasoztunk valami stratégiai játékkal, bár inkább a beszédtémáink voltak érdekesek.. hm. Ofő: szerintem jó csávók lesznek az osztályból a fiúk. Fanni (oszt.társam): Tanárnőnek tetszik valamelyik? xD Figyelt... :P Na mindegy. Vicces volt, jó volt.
Na most. Olaszra 4-en járunk. A 4 ember közül 3-an utálják, csak én nem. Szerintem kedves, normális a tanár, mondjuk egy dolgot én is utálok benne, na de nem minden mozdulatát, meg minden szavát... Osztálytársam szól Petrának (olaszos oszt.társam), hogy azt a könyvjelzőt megkéne csinálni. Mondja Petra, Ő biztos nem fogja megcsinálni...cöhh. Mondom, majd én megcsinálom. Erre Petra: Jajjj, Adri, tudjuk, te mindig nyalsz a tanárnak. WTF?! Az, hogy én megtanulom az anyagot, az, hogy én letudok felelni, az, hogy az én dogáim jók, pedig nem órákat ülök az olasz fölött (SŐT), meg, hogy én csinálok házit... én kérek akkor elnézést! Hát, kicsit felidegesített ezzel. Na, mindegy. Elkezdtem idézetet keresni az egyik könyvben. Találtam is egy általános, bölcsességes idézetet a tapasztalatról. Mikor mutatnám a többieknek, akkor talál másik olaszos társam egy olasz szöveget (ami szerintem latin inkább...). Magyarul: Ki itt belépsz... nem tudom mivel folytatódik :D De nem illik ez oda. Megmondom, hogy én azt tuti nem adom a tanárnak oda... nem leszek ekkora paraszt, csak kisebb, hogy nem én fogom vinni. Utálom, hogy nem is tudom, strébernek titulálnak be, mert nem itthon akarok szenvedni az anyaggal, hanem inkább suliban odafigyelek, hogy nem szólok vissza a tanároknak, hogy tudok normálisan viselkedni, hogy sosem lógok... elegem van ebből! Hagyjuk is. Megyünk Bonival sétálni :)
KÉSŐBB
Szerencsére még esik a hó. Bár nagyon apró pelyhekben, de sűrűn. Remélem éjszaka is esik még sokat, és holnap elcsábítpm aput mezőre :) Azt hiszem, Bonit nem kell majd annyit győzködni :) Engem meg pláne nem ;) Jó lenne nagyon... milyen durva, hogy csak egy nap pihim van :( Nem érdekel, nem fogok tanulni :D Nincs kedvem.. na, jó. Talán föcire kéne egy keveset, mert térképből írunk: Variszkuszi-, Kaledóniai-, Eurázsiai-, és Pacifikus-hegységrendszer hegyeiből. Magyarul a Föld főbb hegyei, király.

Bocsi, hogy ennyit meséltem az én életemről, főleg a suliról, osztályról, de ki kell néha ezt is adni, és Facebook-ra csak nem írhatom ki :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése