Oldalak

2010. december 13., hétfő

Compleanno

olasz...

Csúcs. Ugye, esett a hó szombaton. Tegnap meg megolvadt. Király locs-pocs lett. Minden tiszta trutyi volt :S Ma meg oylan hideg volt, befagyott minden. Vagyis nem jég volt, csak minden fagyott volt, és kemény. Nagyon hideg volt, borzalmasan! Annyira fáztam :( Bonival futottam is sétán egy csomót, csakhogy gyorsabban hazaérjünk. Hazafele játszottunk egy picit, annyira édes volt :)
Ja, mikor hazaértem, se anyu, se apu, se tesóm nem volt itthon. Be se léptem, Boni egyből a nyakamba ugrott - isteneeeem, képtelen voltam leszidni, vagy csak leparancsolni magamról. Én is örültem neki, na :P
Várom a holnapot. Szerintem, hogy ilyen nagy szél van, biztos lesz kerestetés. Egyre lelkesebb a kiscsaj :) Eddig fel sem ismerte a kerestető sípot, most meg ahogy meghallja, már az orra egyből a földön van :) Elég gyorsan megtanulta és felfogta szerintem ;)
Puszilunk mindenkit <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése