Oldalak

2010. december 6., hétfő

Fránya blog...

Nagyon nagyon szépen fogalmaztam. Szóval most mesélek. Az van, hogy észrevettem 1-2 furcsaságot. Például, a Picasa-n (oldalt a linkeknél Fotóalbum néven megtekinthető) nem jönnek be a képek. Belépek az albumba, addig a kisképeket látom, de ha az egyikre kattintok az már nem jelenik meg. Ez csak nekem van: Encsinek és Zsaninak is bejön. Példa2: Zsani msn-en küldeni szeretett volna egy képet Loláról, de nem tudtam elfogadni. Példa3: Csináltam képeket, megszerkesztettem, karácsonyi lett (meg nagyon béna :|). Fel is tettem a fejlécre, és azután csinálni akartam a többit, a hátteret, a betűk színét...stb. Belépek a "sablontervezőbe", ahol szintén nem adja ki a képeket, csak a címkéket, de azzal nem érek el semmit, mert nem tudok tovább lépegetni. Remélem értitek. Szóval még marad az őszi - új fejléccel. De marad. Átmeneti, de sajnos maradnia kell :S Aztán majd ha valahogyan, valamilyen csoda folytán (vagy Krisztián által, a gépszerelő embör :)) megjavulna, akkor egyből megcsinálom, ígérem. Addig is ez van.

Bonival minden oké. 3 napig minden vacsira a húsleves maradékokat kapta. Volt ám örömködés :) Egyébként semmi extra nem történt velünk, éljük az életünket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése