Oldalak

2010. december 4., szombat

Kísérlet

Ma levittem délután sétálni Bonit - minő újdonság ;D Mikor már a nagydolgát is elvégezte pórázt cseréltünk, a retrieverre. Akkor láb mellett követés, és az egyik kisutcán át elérkeztünk a régi parkunkhoz. Rég nem jártunk ott. Most úgy éreztem itt az idő, hogy elengedjem egy másik ismerős környezetben. Szerencsére semmi inger, kutya, macska nem volt. Leültettem, elengedtem, mondtam neki, hogy mehet. De csak simán mondtam, nem volt benne semmi hangsúly. Éppen emiatt el se mozdult :) Én elindultam - gondoltam, majd csak jön. De nem :D Ő ott üldögélt és nézett rám. Mondom, akkor cisnálunk egy behívást. Hívtam, jött, oké, dícséret, majd megint mondtam neki, hogy mehet. Sikerült, elindult :) Szaladgált egy jóízűt, meg pisilt. Amikor már elég messze került tőlem, gyorsan elkezdtem rohanni egy bokor felé, de nem kellett már mögé bújnom, egyből ott termett :) Majd megint szaladgált, ezután talált egy botot :S Háát, azt nem kellett volna. Azzal elrohant, és lefeküdt. Roahngálhattam egy fa mögül a másik mögé, pont lesz@rta... Majd még messzebb szaladtam, hátranézek, már rohant is felém :) Na, akkor ÓRIÁSI dícséret, és meg is fogtam. Jól sikerült ez a kísérlet ;) Még megpróbáljuk párszor, nem túl sokat. Alig várom a keddet. Remélem megint olyan ügyes lesz a mezőn, mint ezen a héten :)

Jóéjt emberek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése