Oldalak

2010. december 23., csütörtök

1 day!!!

Már csak 1 nap. Még nincs meg az igazi karácsonyi hangulatom, de már alakul ^^
Mint látjátok, lecseréltem a fejlécképet - azt hiszem ez normálisabban néz ki. Viszont a háttér... itt szenvedtem vele nem tudom mennyit, és még csak a közelében sincs annak, hogy a színe hasonlítson a fejlécképhez. Na mindegy, így marad még néhány napig, aztán csinálhatok egy új sablont :| :D
Boni karácsonyi ajándékai készen állnak, holnap sütök neki almás muffint, amiben minimális cukor van (gyümölcscukor és méz). És remélem jövőhéten megkapja az extra ajándékát, ami lehet az enyém is lesz. Mindegy mi. Ha összejön elárulom, az tuti, ha nem akkor említést sem kaptok róla :D
Kitaláltam végre egy új útvonalat. Véééégreeeeeeee! Már kivoltam, hogy csak ugyanazokon az útvonalakon megyünk. Most van egy új :)
Azt hiszem holnap senki sem fog blogot írni. Én nem, az 100%! Szép dolog is karácsonykor blogot írni :) Majd díszítjük a fát, sütöm ebnek a muffinját, szaloncukrot kötözünk, ünnepi vacsi, végül ajándékozunk. Annyira szép ez a néhány nap :)
Nos, itt lenne a vége ennek a spotnak. Minden kedves olvasónknak, barátunknak kívánok békés, boldog karácsonyt!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése