Oldalak

2010. december 3., péntek

Hull a hó!

Vagyis csak hullott. Egész délelőtt szakadt - kémián mindenki az ablakon bámult ki (még a 2 felelő is ;)). Alig vártam, hogy hazaérjek, levigyem Bonit egy jó, havas, játszós sétára... ahha! Eszembe jutott, hogy délután suliból egyből megyünk anyuval egy nagy bevásárló központba, reménykedve, hátha ezen a héten kapunk nekem kabátot, egy vastagtalpú csizmát, meg egy bakancsot. És mindent megleltünk ;) Igaz, egy másik plázában, de meg volt minden :D

Este megint anyuval mentem. Jó volt, nem mentünk nagyot.

Ajj, olyan beteg vagyok :| Szedem a strepsilss-t (nézzétek el nekem, csak szedem, nem tanulmányozom, hogy kell írni :)), cetebe, meg ma algopyrin-t is, na meg dögivel iszom a teát. Végre egy jó tea! Teekanne - Strawberry Sunrise. Nagyon fini :)

Felkerült a "Linkek" közé a fotóalbumunk címe. Szeretem ám :)

Ennyi lenne mára, remélem hétvégén újítok a blogon, na meg hozok képeket - remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése