Oldalak

2010. december 31., péntek

Tél

Na, megcsináltam a téli, havas fejlécet, és hátteret. Majd még valamit szeretnék alakítani, de szerintem ez azért jobban néz ki, mint a karácsonyi :) Mondjuk annál már minden jobban néz ki. A képek, a háttér és a fejléc hátterének színe egyáltalán nem egyezett. Itt meg nem akartam hófehér hátteret, mert az megy a hóhoz. Amúgy rájöttem, hogy sokkal jobbak az egyszínű hátterek - legalábbis nekem jobban tetszik így, mintha a fejléc mögött is lenne valami kép, aminek semmi köze sincs sem a bloghoz, sem a fejléchez. Most így jó... azt hiszem :)
Bonival minden okés, tegnap este jó sokáig aludt az ágyamban, aztán kiküldtem. A kiküldés abból áll, hogy mondom neki "kifelé", akkor kimegy, és hogy ne bántódjék meg, még kint simizem 5 percet :D Tegnap eltettem az összes játékát. Tehát, már sem ágyba nem jöhet fel, se nem játszhat a kis "babácskáival". Kicsit rosszabbul teljesített az elmúlt 2-3 alkalommal mezőn, kevésbé figyelt rám, nem vette annyira komolyan, mint kéne :/ Ez jár neki :) Majd egyeztetek Brigivel és valamikor a jövőhéten elmegyünk egy tréningre, már ránk fér :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése