Oldalak

2010. december 1., szerda

Szerda

Végre itt a december! Mindjárt jön a Mikulás, a szülinapom, a Jézuska, a sok hó, a játék, a hócsaták, a meghitt, itthoni levegő :) Ma elkezdett délelőtt esni a hó, és egész délután esett. Nem az igazi: kicsit fagyos, vagy poros, kilátszanak a hosszabb fűszálak végei... de mégiscsak hó :) Már a suliban elkezdtem gondolkodni, hogy aput megkérem menjünk ki valamilyen mezőre Bonival. Aztán eszembe jutott: szerda van!!! Minden szerdán Ritával és a kutyájával, Sirával megyünk sétálni. Akkor tovább töprengtem, majd felgyulladt annak a bizonyos égőnek a fénye a fejem fölött :) Menjünk ki a futira, ha már Boni ilyen okos volt tegnap a tréningen.
Elindultunk, volt pisi-kaki, miután találkoztunk Ritáékkal egyből pórázcsere volt - retire. Majd láb mellett követés a futtatóig (2 utca). Ezt azét csináltam, hogy essen le Boninak, hogy most feladatok vannak, és mikor el van engedve, akkor sem azt csinál, amit akar. Meg lett a hatása. Beértünk a futtatóra, leültettem, levettem a pórázt, elléptem tőle néhány lépést, majd mondtam neki, hogy 'mehet'. Ki is vágtatott rendesen. Természetesen egyből a hóval takart homokozóba rohant. Mikor odaért fújtam a hosszút, Boni nézz körbe-körbe ( nekem háttal állt), majd megint fújtam a hosszút - végre észrevett :) Akkor fújom neki a behívót, csak figyel, majd újra, és visszarohant!!!! A futtatón! Minden rosszaság színhelyeként: ahol a farmernadrág darabot ette, ahol szart evett először, ahol soha nem jött vissza hozzám...még sorolhatnám. De most visszajött. Nagyon megdicsértem, majd megint mondtam neki, hogy mehet. Nem kell ám ilyenkor sokat noszogatni, elmegy ő :) Szaladgált még picit, meg hógolyóztunk (istenem, mióta vártam már erre!). Aztán hátrafutott. Oda, ahol mindig talált valami "nasit". Hál'istennek csak botot talált. Neki az épp elég arra, hogy ne jöjjön hozzám. Akkor mondtam Ritának, hogy gyorsan menjünk ki. Fújtam a hosszút és szaladtam kifelé. Közben behívó. Hátranézek: fut utánam. Otthagyta a botot, és inkább a gazdi után futott :) Nagyon örültem neki, na. Megkapta a labdát, vagyis foghatta, nem mehetett el vele, de így is nagyon boldog volt. Majd megfogtam és mentünk haza. Ügyes volt ;) Ezt máskor is megcsináljuk ;)

Rossz hír: már nem hó esik. Havas eső, vagy ónos eső... nem tudom, de nagyon nem hiányzott :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése