Oldalak

2010. december 18., szombat

Karácsonyi zenék

Imádom a karácsonyi zenéket, mind az angol mind a magyar dalokat. Most kettőt is belinkelek Nektek! :)
Az egyik dal eredeti olasz, tehát nem az oalszok írták át angolról olaszra, hanem ez egy hagyományos olasz karácsonyi dal: "Tu scendi dalle stelle" , azaz, "A csillagokból száll le". Szerintem szép dalocska, és azt mondta a tanárom, hogy ezt főleg gyerekkórusok adják elő.

A másik favorit pedig a mostani Coca cola reklám zenéje. Nagyon sokat kerestem, mindenféle honlapon néztem, de sehol semmi. Aztán egy nap hallgattam a zenecsatornánkat, és megütötte az ismerős dallam a fülem - az volt az. Kijött előadó, szám címe, egyből jöttem a gépre, és mentem fel youtube-ra :) Itt a klippes változat és itt pedig a szöveges "verzsön" :D

Bár, ezen a kettőn kívül még rengeteg van amit nagyon szeretek. Pl: Csondor Kata - Add tovább c. dala. Egyszóval, még sok szép karácsonyi dal van :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése