Oldalak

2011. január 1., szombat

Összefoglaló

Szeretném összefoglalni a 2010-es évünket. Hmmm... hol is kezdjem? Mondjuk a legelején :)
Január-februárra nem tudok különösebb eseményt Bonival kapcsolatban.
Március 16-án élete első tüzelése.
Április 22-én 1 éves lett!!!
Április 24-én alomtalálkozó Dunakeszin, első találkozásunk Brigivel és férjével :)
Május 24-én első kiállításunk, Komárom CAC klubkiállítás
Július 4-én 2. kiállítás, MKSZ STRÁZSA SE CAC
Július 13-án első közös nyaralásunk Bonival a Balatonos :)
Július 24-aug. 1. Nyári vadászkutyás táborban vettünk részt életünkben először, reméljük nem utoljára :)
Augusztus 27-én mentünk először Brigihez tanácsot kérni, azóta is járunk, és szeretném megköszönni a rengeteg tanácsát, segítségét, barátságát!
Szeptember 11. Sarlóspuszta speciál kiállítás és HRK klubnap

Ezután már több dolog nem is nagyon történt. A heti 1, ritkán 2 alkalomnyi tréning töltötte ki a napjainkat. Vagyis, a hetünkből ez csak 1,5 órát vett ki, de utána 1 hétig rágtuk magunkat a "házi feladaton".

Úgy érzem, jól telt a 2010. évünk :) Remélem jövőre is még legalább ennyi örömben, kalandban, élményben lesz részünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése