Oldalak

2010. július 2., péntek

Semmi extra

A tegnap esti futás szuper volt. Jött tesóm is velünk. A "3 grácia" futott együtt. Én is, és Boni is sokkal jobban bírtuk. Tovább is futottunk...vagyis nagyobb távot. Olyan jól esik. Szerintem Boni is élvezi - remélem ^^

Reggel, mivel apu nem volt itthon (kb 9-re ér haza), tesóm aludt, anyu dolgozni ment, így én vittem le sétálni. Amióta itt van nálunk Boni, azóta kb 10 reggeli sétán voltam :) Úgy lett beosztva,hogy apu viszi reggel. Ő úgyis korán kel, akkor jobban szereti és este hamarabb fekszik le. Én és Niki viszont később kelünk, később fekszünk, így az esti műszak a miénk. Szóval ma reggel én vittem le. Általában reggel szeret üldögélni, nézelődni, és csak lassabban kocog, meg sétál...néha kullog is :) De ma. Rohangált, játszott volna, játszottunk is :) Szóval pörgött - jellemző :))) A vége felé azért jóval lassabban ment. Aztán megláttuk anyut messzebb, el is engedtem betájoltam neki a "mamit" és vágtázott! Imádja nagyon a mamiját <3

Ma nem nagyon láttam szegény ebem :( Délelőtt fodrász, aztán itthon voltam 1 órát, tesóm is megérkezett, akkor elmentem barátnőmhöz - nekem is nyár van! :) Dáviddal és Nikivel volt itthon. Volt nagy buli, szórakozás a számára, Dávidékat meg kicsit biztos fárasztotta :) Hát ilyen. Így kell szeretni ;)

7-kor anyu elsétált elém, barátnőmékhez Bonival. Mikor kimentem volt nagy rohanás, örömködés, ugrálás. Édesem :)

Ma este is megyünk futni. Ez már nem lesz újdonság. Minden este fogunk menni. Annyira jóóóóó *-* :)

Reggeli pihenős képek:

A "pörgős" séta után


Édespofi <3


Tévézik


Szeret a szobában lenni :)


"Tesójával"


"Tesó" : egy plüsskutya, amit akkor kapott, mikor hoztuk haza a tenyésztőjétől. Igaz, hogy az egyik füle leszakadt (amit megtartottunk), emellett nagyon vigyáz rá. Tépi, mint a többi játékát, de nem anniyra durván. Ez a kedvence. Ő a Tesója :)
Szép Estét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése