Oldalak

2010. július 10., szombat

DB

Ma igazán rossz volt a kislány. Mindent felzabált...rendesen le is szidtam mindenért. A végén már nagyon mérges lettem.

Hál'istennek jól eszik, iszik, végzi a kis és nagy dolgait. Még a gatyadarab nem okozott dugulást. Reméljük, nem is fog. Hátha kipottyan belőle. Reggel a tápjára tettünk egy kevés tejet, hogy egy kicsit megmozgassa a dolgokat odabenn. De semmi. Pedig kiskorában eléggé ment a pocija tőle. Midngi figyeljük, hogy mi van vele, milyen a kaksija...

Délután úgy döntöttünk, hogy nem megyünk a futira, nem talizunk Nóriékkal. Szerencsére találkoztunk is velük, és tudtunk szólni, hogy ne várjanak ránk. Elterveztük, hogy este elvisszük Bonit úszni a Hajógyári-szigetre. Jóval az úszás előtt elkezdtük keresgélni a dummy-t. Töprengtünk, hogy az autóban, a pincében, vagy hol lehet? A gardróbban meg lett :) Fogtam is, bepörgettem a kis vakarcsot, és dobtam neki. Nem messzire. Lakásban hova dobhatnám messzire?! Kb 3 méterre magam elé. Le sem ültettem semmi. Eldobtam, és futott. És Ő meg HOZTA. Nem mindig fogta a legszebben. Sőt. De hozta. Nagy örömködés volt a jutalma. Belendülve a játékba, elővettem 1-2 szem jutifalit is. Nagyon ügyes volt. A végére rossz lett. Vagyis hozta, csak nem nekem, hanem felugrott a dummyval az ágyra. Na, gyorsan kihívtam a szobából is. Mondom, nehogy már rosszal zárjuk le ezt a szuper apportot :) Még egyet dobtam neki, és nagyon ügyes volt. Itt hagytuk abba.

Negyed 7-kor elindultunk a szigetre. Mikor már a Duna felé sétálgattunk, nagyon bepörgött. Menni akart minden áron. Számára nem létezett sem a póráz, sem én, sem anyuék, sem a többi kutya abban a percben. Csak a víz. Elengedtük. Én szandálba és rövid, melegítő nadrágba mentem, gondolván, hátha be kell mennem vele... így lett. Annyira jó volt érezni a vizet a lábamon. Annyira jó volt Bonival játszani. Szóval, bepörgettem dummyval, majd eldobtam. Gyönyörűen úszott érte. Hozta is. Nem mindig nekem. SŐT!! De legtöbbször elé álltam, hogy "belém ütközzön". Így kénytelen volt nekem adni a dummyt, nagy bánatára, hiszen óriási dicséretet, szeretgetést, jutifalit, majd további játékot kapott. Szerintem nem viselte rosszul :):) Tehát, volt 1-2 jó elhozás is. Örültem neki nagyon. Pláne, hogy előtte egész nap olyan rossz volt, mint a nem is tudom, hogy mi. Erre nincs szó :)

Le sem tagadhatná, hogy vérbeli retriever. A mai napja után meg tényleg nem. Víz, apport... egyre szuperebb ez a SzuperEb :) Ő lett a szombat DB-je. Vagyis, Dummy-Bajnoka. Hihi :) Nem vagyok hülye, csak rettentően örülök, hogy behívhatóbb, fegyelmezettebb, jobban koncentrál rám, és goldenesebb. Persze, még mind nem tökéletes (messze nem), de elindultunk egy biztosan jó cél felé vezető úton. Már alig várom a célt, de az úton található apró örömök is éppen olyan csodásak :)

A képeket holnap teszem fel. Lehet, hogy besuvisztok egy videót is. Az még nem tuti. Remélem, lett pár jó kép. Apu fotózott, kamerázott. Majd csak jók :) Olyan blogba illők lesznek, remélem ;)

És a tegnapi fekvős, alvós képeket is fel fogom tenni. Nem érdekes, de édes. NEm érdekeltek, akkor is fent lesz :)

Jóéjt,
Adri & DB ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése