Oldalak

2010. július 9., péntek

Idegeskedés

Reggel nem volt semmi extra. Sétálgattunk a Törökszegfű téren, lassan, ráérősen, hátha előbukkan Buksi-barátunk. De nem jött :( Ez a tér 3 nagy részből áll. 1 füves, 1 focipályás, és még 1 füves. Az utolsón elengedtem Bonit. Pedig ott nem szeretem, mert van sok vénbanya, akik kaját szór ki, néha mérget... Tudok ám az ilyenekre haragudni. Na, mindegy. Átmentünk a mi terünkre, elengedtem ott is (visszafelé megfogtam), botoztunk kicsit. Persze nem apportíroztunk :) Mi olyat nem tudunk :):) Csak rohangált össze-vissza, ahogy a botokat dibáltam ide-oda, mint egy őrült :)

Délelőtt meg kora délután nyugi volt. Én porszívóztam, port törölgettem, DVD-t néztem, meg gépeztem. Közben Boni a szobában aludt. Porszívózás előtt kiküldtem, és utána kb 1 órán át be sem engedtem a szobába. Nem akartam, hogy megint összeszőrözzön mindent :) Nem tarott sokáig. De felküldtem az ágyra, és így nem lett vészes.

Fél 3-kor levittem sétálni. Elmentünk a Nádastó Parkba, Térre, vagy Őrjárat utcai játszótérre. Tök mindegy. Arra a helyre mentünk :) Kicsit gyakoroltam vele. Ül, fekszik, marad, lábhoz, gyere (sípra, szóra). Majd a behívás után elengedve hagytam. Azon a "helyen" van egy kút. Én odasétáltam. Boni egy bokorban szaglászott, elég messze tőlem. Volt az 30 méter. Na, mikor meglátja, hogy miylen messze vagyok őrülten rohan felém :) Imádom <3 Megitattam, majd hazág jött elengedve, mellettem, mögöttem, körülöttem.

7-kor levittem. Drekt később, hogy a futtatón majd lesznek ezren, és nagyot játszhat. Bementünk. Senki. Üres volt az egész terület. Mondom magamban, nem baj, majd gyakorlunk most is egy kicsit. Alig 3 percet gyakrolhattuk a láb mellett követést, mikor felbukkant egy 6 hónapos magyar vizsla, Vackor/Vacak. Jót játszottak. A vizes tálért folyt a harc:) Ott feküdtek a tál 2 oldalán egymással szemben, és a víz fölött harapdálták a fejüket, fülüket. Persze, a víz folyamatosan ömlött ki a tálból :) Egyre többen lettünk. Jött Brúnó, Roni, Zsivány, Szamóca, Bence, Basa, Zafír és Ella. Zafír labdázott, másokkal játszott. Ella, Vacak és Boni voltak együtt.

Egyszer nagyon mérges lettem Bonira. Igaz, hogy elkerített terület a futtató, de bárkinek szabad bejárása van. Télen a hajléktalanok raktak tüzet. Mostanában motorosok lepik el a terep miatt, és lehet, hogy grill-partyt csinálnak?? Ugyanis néhány szén darab is szokott lenni. Ma például Boni szivem egy kb 15x15 cm-es égett szélű nadrág darabot EVETT MEG!!! Nem tudtam elvenni tőle. Rágja, közben fut vele... nem tudom sehogy sem elkapni. Egyszer csak látom, hogy mrá nem rág. Kiborultam, hogy egy akkora darabot megevett. Majd még egyet bekapott. Azt kihalásztam belőle. Kapott nagy szidást, "fülráncigálást". Maradtunk még kicsit a futin. Már nem is játszott, csak azokat a nadrág darabokat kereste. Odanyomtam a szájába egy botot - azt rágd, fiam! Majd megfogtam és hazamentünk.

Még mindig mérges vagyok rá, de aggódom is. Nem hányja ki, és valószínűleg most már nem is fogja. Adunk neki maximum 48 órát h kijöjjön belőle. Addig is figyeljük majd, hogy rendesen eszik-e... Ha meg nem, akkor megyünk dokihoz, nincs mese. Reméljük, hogy nem lesz semmi baj. Ki fog jönni belőle természetes úton...szurkoljatok!!!

Valószínűleg holnap találkozunk Elláékkal. Lehet, hogy Nóri Scooby-t is hozza. NEm lenne rossz. Viszem majd a fényképezőt is! De ezután többet már tényleg nem megyünk a futira. Elegem van ebből. Miért nem lehet egy rendes, tiszta, füves, nagy területű kutyás parkot csinálni?! Vagy nincs elkerítve a hely, vagy tele van szeméttel...vagy mindkettő! Utálatos egy világ ez, a miénk.

Nagy nyallintást a pofitokra - persze Bonitól :) Én nem nyalogatok senkit :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése