Oldalak

2010. július 5., hétfő

MKSZ STRÁZSA SE CAC , és a mai napunk :)

Végre eljött a várva várt kiállítás. Nagyon izgultunk. Vagyis én:) Összegyűlt családunk egy kisebb része. A hely szuper volt, a társaság meg igazán lelkesítő :) Boni kitünőt kapott 4 fiatal szuka közül, helyezés és cím nélkül. Utólag ezt nagyon sajnálom, mert úgy érzem, hogy egy jó kis eredményt érhettünk volna el. Nem gond. Megvan a kitünő, és ez a fontos!!! Ezért mentünk:)

bíró: Sanja Momcilovic Bognic (SRB)

Boni bírálat közben (sajnos oldalról nem csináltunk beállítós képet róla, de ígérem, hogy holnap vagy szerdán bepótolom):


Erdőskerti Lola (Boni anyukája), champion szuka osztályban kitünő 3:


Erdőskerti Zorba "Balu" (Boni apukája), veterán kan osztályban, kitünő 1, CAC, Veterán BIS-re javasolt:


Rabbit-hunter Black Jack "Boss", fiatal kan osztályban kitünő 2


Rabbit-hunter Beethowen "Rio", fiatal kan osztályban kitünő 1, HPJ, Best Junior, Junior BIS-re javasolt:


Happiness Bringer Ambrus "Csipesz" (Boni féltesója): nyílt kan osztályban kitünő 2, res.CAC:


Lola és Boni Kutyapár 2. hely:


Utódcsoport - Balu és gyermekei (balról jobbra): Balu, Rio, Boni, Csipesz, 1. hely!!! (Bírált: Dr. Kittenberger Katona Zoltán (H)


Barátunk, Trendy White Gold Aldo, nyílt kan osztályban kitünő 1, CAC:


További képek a kiállításról:

Csipesz hempereg, amíg mást bírálnak :)


Rio mozgásban


Kutyapár


Lola és Boni mozgásban


Utódcsoport győztesek:)


Családi fotó:




Mai napunk


Nem volt semmi extra. Délután átjött Niki barátja. Vele játszott a kislány. Miután ők elmentek, én levittem egy igen gyors sétára, ugyanis nagyon elkezdett dörögni, villámlani az ég. Mondom, nagy zuhi van készülőben, menjünk inkább. Siettünk, de alig esett 5 csepp. Ezután felmentünk, ivott, és odatelepedett mellém az ágyra. Jót aludt velem:) Én csak félálomban, ő meg teljesen benyomta a szunyát :):) A 6 órási sétánál elkísértük anyut a postához. Rengetegen votlak bent, anyu pedig szépen kivárta a sorát, mi meg rá vártunk addig kint. Boni feküdt a fűben, közben pedig a "postai kertet" javítgatta... :) Majd találkoztunk Hugival, a lassan 1 éves labi-lánnyal. Játszottak egyet. Ott nem fényképeztem, viszont a kertészkedést megörökítettem. Este egy jó nagyot futottunk megint. Most édes álmokat álmodva alszik a helyén:)

Most jutott eszembe, hogy tegnap, mikor a kiállítás után levittük sétálni. Elkezdett hemperegni egy magas, gazos részen. Mikor, mellettem állt, ránéztem, és egy toklász volt a szemében. Nagyon megijedtem. Nem is tudtam kiszedni. Ahogy próbáltam megfogni a toklászt, az úgy kúszott beljebb. Aztán én fogtam le a fejét, anyu meg a toklászt húzta ki a szeméből. Utána nem votl semmi. Nem lett piros a szeme. Nagy feneket kerítettünk a dolognak, de szerencsére megtudtuk oldani.

Közmunkát végez :D


Kisebb gödör sikeredett


Gyönyörű *.*



Jó éjszakát:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése