Oldalak

2010. július 16., péntek

Képek nélkül

Sajnos ma sem vittük el úszni :( Na, de holnap! Triplán pótoljuk be :-) Kint leszünk Hajógyárin vagy 3 órát :):) Ez a meleg...kibírhatatlan még mindig. Nem baj, már csak pár napot kell így kibírni, aztán remélhetőleg jön egy kis zuhé :)

3-kor elvittem a parkra, és tanulgattunk. Rájöttem, hogy már elég régóa nem ismételgettük az alapokat. Hát most pótoltunk. A szokásos volt csak: láb mellett követés, ül, fekszik, helybenmaradás, és behívás. Behívásból 4-et csináltunk meg. Az első 2 szuper volt. Kb 7 méterre elmentem tőle, majd hívtam a síppal. Jött. Nem rohant, hanem csak ügetett :) És boldog volt, és persze én is :) A 2.-nál is ez volt. A 3.-nál a távolság kb duplájára mentem el tőle. És itt már nem figyelt úgy. Jött, bár kellett hozzá a bátoríás. Aztán, hogy ne a rosszal zárjuk le az egészet, megint közelebbről hívtam, és jött. Nagy-nagy dicséret, majd tovább álltunk. Ügyi a kislány. Okos, szófogadó kutya lesz belőle!

Szóval képek már 5. alkalommal nincsenek. Remélem a kedves olvasók nem unják... Holnap pótlás! :) Ígérem, hogy hozok sok-sok képet. Ja, és ha sikerül összehoznunk, akkor valahogy megoldjuk a kamerát és videó is lesz :)

Bye-bye ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése