Oldalak

2010. július 7., szerda

Büszkeségem

Reggel én vittem. Ezt nyárra bevezetem. Anyuék csak pihizzenek :) Találkoztunk Ninával (egy pici nem is tudom milyen keverék), és Rexivel (5 éves közepes testű keverék). Rexivel játszott egy jót. Olyan ébredezőset. Nem volt túl pörgős, de azért jól elvoltak :)

Délelőtt átjött Kitti. Vele voltunk Bonival egész nap. 2-kor levittük sétálni. Elvittük a Nádastó parkba (megnéztem, Őrjárat utcai Játszótér a neve :):)). Ott csináltunk róla képeket felváltva, ja, meg persze a beállítós képet, amivel lógtam az olvasóknak. A képeken vettem észre, hogy elég nagy volt a fű, és így nem igazán látszódik a hátsó szöge. Mindegy...már nem is érdekel:) Meg van a kitünő, ez a fontos!

7-kor hazakísértük Kittit, majd visszafelé az utcában elengedve vittem Bonit. Nagyon ügyes volt :) Én felvettem egy tempót, ő meg előttem, vagy mögöttem, néha velem párhuzamosan ment. Mikor én 6-7 házzal előrébb jártam, akkor nem szaladt, de eléggé szaporázta a lépteit :) Ügyesen jött. Többször és hívtam, mindig láthatóan vettem elő a jutifalit, és természetesen, arra már jött. Ügyes volt. Így remélhetőleg valamennyire behívható lesz - vagyis az elromlott kutyán, javítunk egy kicsit, de soha nem lesz olyan mint egy vadonatúj. (Jóbarátok: Pheobe, elrontottam a kutyát!! by: Joey:))) Na, ott viszont már megfogtam, ahol elkezdett zabálni valami sz*rt...jól leszidtam. Olyan mérges vagyok rá, ha ezt csinálja. De utána szépen jött láb mellett.

Terveztem, hogy az utcai séta helyett elviszem a futira, de tegnap Trexinek és Zafírnak is ment a hasa. Nem viszem inkább arra a környékre, amíg ez a "járvány" el nem múlik. Még pár napig kerüljük aztán berobbanunk :)

Este nővéremmel vittük le sétálni. Egyszerű, normális séta. Nem futottunk. Nem volt kedvem...ha 2 nap kimarad (tegnap az eső miatt nem futottunk), nem dől össze a világ. Ám, egyszer csak felbukkant a semmiből jó barátunk, Buksi. Ez sokszor előfordul. Gazdi sehol, ebek őrült rohangászásba kezdenek, és én Buksiért is aggódom. Volt, hogy jött egy másik kutya, Boni még pórázon volt, Buksit meg én fogtam vissza. Nem kell az nekem, hogy elszökjön, ha már ott van velünk, biztonságban. Szóval, elvittük őket a füves részre, és ott elengedtük Boni, megjegyzem már alig bírtam tartani a pórázon Bonit, annyira ment volna. Van ott egy szobor, meg 2 óriási bokor. Azok között szlalomoztak, birkóztak. Bonira is rájött a zizi. Annyit futott...hajjajjjj, de még mennyit. Rohan, rohan, vágtázik, nagy pffanás, és már fekszik is. Átmenet nem volt. Még a lendület is benne volt, mikor lehuppant. Aztán jött Buksi-gazdi. Maradtunk még egy 10 percet, aztán mentünk haza.

Én meg Niki még lementünk futni egyet. Elég sokat mentünk. Jó is volt :) Na, holnap mér Bonival megyek ;) Őt se lehet ebből kihagyni.

Képek a délutánról

Tartozás


Nyuszi


Boooooooooooooooooooooot!!!!!!!


Megvan ;)











Kittivel




Nem a legjobb kép, de a szemeitől elolvadok *-*






Botocskát rág


Szép nagyon :)



Jóéjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése