Oldalak

2010. július 1., csütörtök

Egyre rosszabb?

Úgy érzem, hogy a kiállításra való felkészülés egyre rosszabbul megy. Nagyon bénázok...bénázunk. Beállítom, de folyamatosan ellépeget. Hiába állítom be 15x, abból 3 lesz jó, elfogadható. Remélem ez csak 1-2 napos dolog, és majd a kiállításon beladunk apait, anyait. Menni fog. Nem szabad idegskednem...pedig eléggé félek, hogy mi lesz. Jobb eredményt szeretnék, mint a múltkori "jó". Az aztán rendesen lehúzta az önbizalmam, ami addig se volt túl sok. Most nagyon beparáztam. Még egy "jó" és feladom az egészet...úgy se fogom :) Addig csináljuk, mint már mondtam, amíg össze nem hozunk egy kitünő 1-2-3 helyezés valamelyikét!!!

Na próbálgattam valamit szerkesztegtni a blogon...nem igazán tudtam. Hihi :) No problem;) Meg fogom oldani. Amit kigondolok, azt meg is teszem...vagyis megpróbálom. Egy képet szeretnék a fejlécre. Meg is csináltam, de a kép nem elég széles, így egy nagy narancssárga csík lett a jobb oldalon. Nyomin nézett ki úgy. Le is szedtem. Lehet, hogy majd este megügyködöm azt.

Gyakoroltunk. A helyben maradásnál most igazán ügyi volt. Mikor odaérek hozzá nincs egyből dicséret, és nem állhat fel. Fekszik tovább, néz rám, aztán vagy megpaskolom a lábam, vagy a lábam mellé csettintek és közben mondom neki, hogy "ül". Akkor felül, és nagy nagy örömködés :) A láb mellett követés 1x ilyen 1x olyan volt. Ezt a lököttségét a melegnek kéne betudnom? Már nem is értem.

Megint szabad volt a Nádastó Park. örültem, mert képeket akartam róla csinálni (telefonnal). Csináltam is párat, majd megitattam a kútnál. Nem mentünk nagy sétára, de este úgyis futunk valamennyit.

Délután nagyot játszottunk. A nappaliban eltoltam a dohányzó asztalt (miért így hívják mikor nem is dohányzunk?! :))), hogy legyen helyünk. Körbe-körbe huzogattam magam körül a játékait. Csak úgy csapkodott értük a mancsával :) Olyankor olyan édespofi. Így szereztem múlt héten egy óriási karmolást a kezemen. Még a vár is folyt belőle, úgy megkarmolt. Na, segáz.

Jöjjenek a mai képek :)

Ez lett volna a fejlécen lévő kép


Vigyori :)


Helyben maradásban ;)


Jött egy rotti - figyel ám


Ez a Nádastó Park / Tér (van mindkettő a közelünkben de nem tudom, hogy ez melyik:))


Keep Smile ;)






Itthon



A végére pedig 2 kép gyönyörű bátyónkról, Boss-ról :)





Pápáááá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése