Oldalak

2010. július 19., hétfő

Dagiiii :)

Igaz, hogy most fogyott, de mostanában szoktam rá, hogy Daginak hívom :) Az is. Az én kis dagi kutyám :-)
Fél 7-7 között lementünk sétálni ebzettel, és velünk jött Niki is. Kihasználom ezeket az alkalmakat. Tudom, este mindig jön Bonival meg velem, de ilyenkor tudunk jó képeket csinálni, mert még nincs sötét :) Gyorsan a kezébe nyomtam a gépet, azzal a tudattal, hogy 5 képre majd csak lesz elég elemünk :) Elvittük Bonit a parkba és beállítottam. Niki meg kattogtatott. Húúú, nagyon szuper kép lett egy jópár ;) Mindjárt fel is teszem, csak még regélek. Aztán csak a helyzet kedvéért futottam Bonival 2 kört. Nikinek is nagyon tetszett és Ő is futott egyet vele - nagyon tetszett neki :) Aztán Nikit egy darabig kísértük haza, majd szétváltunk. Mi mentünk kiskutyával Máv-telepre. De véletlenül sem a futtatóra...még egyszer megeszik nekem egy olyan nadrág cafatot...de hál'istennek valószínűleg kijött belőle, mert jó az étvágya, a kedve, és rendesen működik a bélrendszere. Szóval, visszamentünk a Máv-telepre. Találkoztunk Lesszivel, a 3,5 éves goldi lánnyal. Boni nagyon bepörgött - behúzott farokkal körbe-körbe rohangál :-) Lesszi-gazdi biztatására elengedtem. Igaz úttesten, de ott nincs járda, meg nagyon kevés autó jár. Óriásit futott. Vagyis vágtázott. Lesszi nem is annyira. Néha csatlakozott, de Boni mint egy őrült elrohant vagy 30 méterre tőlem, majd egy éles kanyarral vissza. Ezt vagy tízszer :) MAjd mikor szétváltunk tőlük is, és hazafelé indultunk, megálltunk egy kútnál. Ezalatt a kút alatt szokott lenni egy kisebb lavor, és abba tele tiszta víz. Majdnem a felét kiitta. Pedig nem szoktam hagyni, mert attól félek, hogy koszos az a vödör vagy mi, és abból ne igyon. Na mindegy is. Most ivott rendesen.





Szerinted még meddig csinálja??


Nem rég készült, de én csak most találtam rá...édespofa nagyon :)


Szép estét ;)
Adri & Boni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése