Oldalak

2010. július 23., péntek

Minden oké

Hál'istennek a szuri óta nem hányt, nem ment a hasa, a kedve is jó volt. Még valamennyire fáradékonyabb volt, de mikor ébren volt, akkor jókat játszottunk, nyugodtan volt. Egy nyüsszentés sem hagyta el a száját :-) Fél 2-kor elvittük a dokihoz. Kapott egy szurit, és vége. Most már semmi probléma nem lesz. A PrimaVet gyógyszertárából vettem Frontline spot-ont. Azzal este be is csepegtetük. Dokitól elmentünk fressnapf-ba. Vettünk valami huzatot az ülésre, autóba, meg egy olyan fél literes flakon+itatót. Az sétákra lesz jó.

Sokat 'apportíroztunk". Persze, csak a lakásban. Nem is dummy-val, hanem a plüsseivel. De ügyes volt. 5 méteren belül már hozza nekem a dolgokat ;) Először csak játszok vele, hogy felizgassa a dolog, majd eldobom a "hozd" paranccsal. Boldogan hozza. Ezt eljátszuk 2-3x. Ezután felpörgetem megint a játékával, leültetem bal láb mellé, játékot eldobom, majd indítom a "hozd"-dal. Hozza, de előttem mindig 1 méterre ledobja. Ő néz rám, és én is rá. Nem szólok rá, nem mozdulok, csak nézek. 10 másodperc múlva felveszi, és odahozza nekem farokcsóválva :-) Imádom. Akkora arc :):) Na, beletanul lassacskán ebbe is.

Mivel az elmúlt napokról nem készültek képek ezért teszek fel BabyBoni képeket:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése