Oldalak

2010. július 21., szerda

Végre itthon

Gondolom mindenkit meglepett, hogy egy nap blogírás nélkül telt el. Igen, lebuszoztam vidékre nagymamámhoz, keresztanyámékhoz, és a másik nagymamámékhoz :-) Ott aludtam egy éjszakát, és ma délután jöttem haza. Niki és ebzetem kisétáltak elém. Azt mondták, hogy semmi nagy dolog nem történt ezalatt az 1 nap alatt. Játszott Buksival, Buksi nekiment Lordnak (micsoda??!!)... folyt itt is az élet.
7-kor már én vittem le sétálni. Már az elején dörgött az ég, de nem nagyon érdekelt. Mondtam is Boninak, hogy úgy is megázunk :) Így is lett. Futottunk egy darabig haza - kis lökött, hogy élvezte, hogy fogócskázunk :) Aztán, úgy volt vele, hogy nem mindegy, hogy mennyi ideig ázunk. Megáztunk egyszer, utána meg már teljesen mindegy.
Képek természetesen nincsenek :-) Viszont, Katicától kaptam képeket Boss-bátyóról és a gyönyörű Diváról :):)

Boss-állás


Diva-állás


Boss-apport


Divu-apport



Ezzel búcsúzunk! Hallotok még rólunk ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése