Oldalak

2010. július 14., szerda

Forróság

Egész nap szörnyen meleg volt. Kiskutya még mindig ki van dögölve. Egész nap aludt. Az 1 éjszakás balcsis nyaralás utén 2 napig alszik...mi lesz az 1 hetes tábor után? Biztos jó lesz az is. Én már alig várom :) Szóval, mi egész nap nyomattuk a klímát, a sétáink kb 30-40 percesek voltak. Bőven elég volt. Az a baj, hogy így meg nem mozog. De mi megoldjuk. Egyhuzamban 5. alkalommal volt fürödni (szombat, hétfőn 2x, kedden, és ma). Levittük Hajógyári-szigetre Bonit. Nagyon sok kutya volt lent: kb 8 spániel, 1 angol szetter, 1 ír szetter, 2 golden (idősebbek), 2 dobermann, 2 labrador, és még sok-sok kiskutya. Nagyon jól elvoltak:) Boni a dobermann-ok labdáit lopkodta, az angol szetter Bonitól a botokat, az ír szetterrel meg lubickoltak. Szuper volt. Dobtunk neki dummyt is. Elment érte, hozta, de ott hagyta, mikor leért a lába. A többi kutya, a botok, a játékok elvették a figyelmét. Én mentem a dummy-ért. Combig bementem a vízbe. Nagyon kellemes volt :) És nem is rosszalkodott - annyit. Nagy örömünkre egy zsepit elkezdett eszegetni, de sikerült elkapnom, kiszedni a torkából (pfujjj!), és leszidnom. Engesztelés gyanánt a szidás után botoztunk még. Én nagyon élveztem. Remélem Ő is. NEm volt sok szúnyog szerencsénkre. Azért a végén már gyülekeztek.

Képek nem tudom mikor lesznek, mert a gépet lent hagytam Balatonon tesóméknál :-) Majd megoldom. Ha meg nem, akkor nézegessétek a régieket :) De hétvégén már tuti lesz kép!

Puszilunk mindenkit :]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése