Oldalak

2010. augusztus 5., csütörtök

Tábooor

Bonival 8 csodás napot töltöttünk el a debreceni vadászkutyás táborban az Erdős pár szervezésével. Voltak rokonaink is: Boss és Katica (Diva is, de ő nem rokon :-)), Rio Ferivel és Krisztával, Balu és Csipesz Eszterrel és még 1-2 féltesó is.
1. nap: Délutáni órákban megérkeztünk a hosszú út után (nem volt problémája kiskutyámnak) Víg-Kend Majorba. Beköltöztünk a szobába, elbúcsúztunk anyuéktól, majd gyűlés a bázison, megbeszélés, korai vacsora. Ezekután kocsiba szálltunk, és irány a Debrecen Éjszakai CAC kiállítás (Eszter vitt el minket - Boni első útja egy csomagtartóban, ráadásul az apjával és Csipesszel). Épphogy odaértünk a tesók fellépésére. Igazán sikeres volt a Rabbit-hunter csapat számára.
Rabbit-hunter Black Jack "Boss" - fiatal kan osztályban kitűnő 1, HPJ, Best Junior majd a Best in Show programban Korózs András Junior BOG-nak választotta.
Boss ezzel az eredménnyel HUNGÁRIA JUNIOR CHAMPION!!!
Rabbit-hunter Beethowen "Rio" - növendék kan osztályban kitünő 1, CAC.
Rabbit-hunter Bessy növendék szuka osztályban nagyon jó.
Erdőskerti Lola nyílt szuka osztályban kitünő 1, CAC.

2. nap: Délelőtt és délután is volt egy 1-1,5 órás képzés. Be kellett valljam, elég csúnyán szerepelünk. Na de, itt volt az egész hét, gondoltam, majd csak jobb lesz...

Már a napokra innentől kezdve nem is emlékszem, hogy mi mikor és hogy is történt. A 2. nap után napi 1 képzés volt. Egyszer kimentünk vízhez. Ott csalódtam benne igazán nagyot. Ha vízhez vittük, bedobtuk a dummy-t, beúszott, kihozta. Nem adta át, de mindig kihozta. Itt meg, odaúszott a dummy-hoz, megbökte, majd úszkált tovább. Dobtak be neki kacsát, azt már jobban megszaglászta, majd elúszott. Itt borultam ki... amit megszokott csinálni, azt se csinálja. Nagyon keménykedett. Nem gond, felvettem vele a "harcot", és én is bekeményítettem. Utolsó előtti nap elrohant, lefeküdt árnyékba, és egyáltalán nem zavartatta magát, hogy a gazdája nincs ott, meg senki más sem!!! Azt hiszi ő a főnök. Ezt kiverem a fejéből (természetesen nem szó szerint :-)) Én kivitettem magam Boss és Rio meg Csipesz képzésére is. Nagyon szépen dolgoznak :) Csipesz képzésen Eszter kivette Balut a kocsiból és dobtak neki is egy kacsát. Balu egy fél másodpercet sem gondolkodott azon, hogy felvegye-e a vadat. Odarohant, felkapta, és jött is vissza. Szépen átadta Eszternek. Milyen boldog is lett Balu papa, hogy Ő is dolgozhatott kicsit :)
Rio sokat fejlődött magához képest. Rengeteget!!! Ezért is gondolták úgy a gazdái, hogy megpróbálják a képességvizsgát. És TÁDÁMM! Sikerült nekik! Rio a képesség vizsgálaton 100 pontból kerek 100-at ért el Király Olivér és Szatmári Zsani bírálata alapján. Aznap reggel pedig Erdős László bírálata alapján küllemileg tenyészthető minősítést szerzett. Csipesz 184 pontból 178 ponttal sikeres vadászati alkalmassági vizsgát tett!!!
Aznap este, mikor a kv, vav, mv és a tsz folyt, elmentünk Zsanihoz ünnepelni. Ő egy nagyon finom vacsorával várt minket és szuper hangulat kerekedett. Nagyon jót beszélgettünk. Ünnepeltük Boss HJCH címét, Rio képességvizsgáját és tenyészszemléjét no meg Csipesz VAV-ját. Csak Boni nem csinált semmit - gratulálunk neki is :):):) De legalább azt jól csinálta :) Nem baj. Ahogy Eszter is megmondta: mi ráérünk, nem sürget minket az idő, van még jó pár évünk, hogy azt a nyamvatt kv-t letegyük :-) Nem gáz. Boni egy nagyon okos, ügyes kutya, csak téveszmében él, hogy azt hiszi, ő a főnök. Ezt tisztázom vele és menni fog minden. Talán jövő nyári táborban meg lesz a kv. Szurkoljatok! ;)
Ez a hét fantasztikus volt. A képzés, a hangulat, a társaság, a kutyák, Bonival kettesben tölteni ezt az egy hetet... nagyon jó volt. Az őszin is jelen leszek, ebben biztos vagyok :-) Köszönöm mindenkinek ezt a szép hetet!

Felkészültem, vettem több elemet is, de képet nem csináltam a táborról. Vagy más gépével csináltam, vagy figyeltem, vagy ilyesmi. A szobában csináltam kb 5 képet Boniról és Boss-ról, ahogy egymás mellé feküdtek :-) Sebaj, majd elhasználom még valahogy.

Az elmúlt pár napban nem történt semmi különös. Me elvittük úszni hajógyárira. Már készülnek a Sziget Fesztiválra. Nagy nehezen bejutottunk. Nem voltunk sokat. Kb 10 percet. Az idő sem votl túl jó, nagy volt a sodrás is, nem is hagytuk, hogy igazából ússzon, inkább csak szaladgált (de azt nagyon :)) Persze, hogy a fényképezőt itthon hagytam. Igaz, hogy a táborban 1 darab elemet sem használtam el, ezért most van egy kisebb készletünk, de nem. Én nem viszem el :S:)

Majd, ha a többieknek lesznek képeik, akkor teszek fel, addig is, legyetek boldogok képek nélkül :-)

Byyy
Adri & Boni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése