Oldalak

2011. január 27., csütörtök

Visszatérés

OMG! Lassan 2 hete nem írtam, de most újra itt vagyunk. Nem történt annyira sok dolog. Felbontottuk a Real Nature-t, a bárány-marhát meg is ette, és valószínűleg holnap este már a halas is elfogy.
Múlt héten csütörtökön mentünk tréningre (kirúgtunk a hámból, vagyis nyakörvből :D). Elég hülye volt... most azt játszuk, hogy apu-anyu-tesóm a védelmező, én a "fenevad". El van engedve, visszarohan a kocsihoz, apuhoz, és, hogy előtte lemerem-e szidni. Cöhh. Le merem, hát. Nem fog rajtam kifogni. Meg lesz ez oldva. Szóval ezzel a húzásával a csütörtökit elég rendesen elrontotta :/ Ja, egyedül voltunk.
Most kedden is voltunk. Egy Molly nevezetű 9 hónapos goldival voltunk. Nagyon pörgős volt, de a természete nem jött be :/ Mindegy is, nem az én dolgom :) Boni is rendesen pörgött ettől a kiscsajtól. Így főleg a tempóra gyúrtunk rá. Szinte csak memory-k voltak, dombról, terepen. Nagyon jól ment, bár ezt már azért tudjuk :) Kérdeztem Brigit, hogy jól küldöm előre? Nincs-e a szemében a kezem? Vagy valamit rosszul csinálok? És mondta, hogy minden okés. Hát, nem mondom, mennyire örültem. Mindig attól félek, hogy ott bénázok - azért szoktam sokszor -, de akkor is. Legalább ezt tudom jól is csinálni. A végén elengedtük a 2 kutyát játszani, szaladgálni egyet. Nagyon messzire elfutottak. Hívtuk őket, visszakanyarodtak, de pont Molly miatt nem jöttek. Erőszakosan játszott, és nem hagyta, hogy Boni hozzám jöjjön. Büntiből Molly-t Brigi megfogta, és Boni mehetett tovább. De már akkorákat futottak, hogy elment pár méterre és lebékázott. Úgy nézett ránk :) Inkább hívtam, jött, megfogtam, és Molly-t engedtük el, hadd vezesse le még a felesleges energiáit. Szóval kedden ügyi volt.
Húú, nagyon nincs energiám, majd írok még, most már fogok ugyanúgy, ahogy eddig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése