Oldalak

2011. január 13., csütörtök

Forgás

Elkezdtem Boninak egy újabb trükköt tanítani. A "kúszik"-ot egyáltalán nem csinálja... nem értem, miért áll fel egyből fekvésből mikor mondom neki, hogy"kúszik". Eddig megcsinálta... na majd meglátjuk, hogy ez még alakul-e, én azért még majd próbálgatom neki ezt megtanítani.
Ma itthon kitaláltam, hogy a forgást és a nyolcast fogom Boninak megtanítani. Majd csak lesz valami. Nem veszem olyan nagyon komolyan, csak szerintem aranyos, együtt vagyunk, és leköt mindkettőnket.
Késő délutáni sétánkon ELENGEDTEM. Úgy, hogy előtte picit ment láb mellett, és az elengedés abból állt, hogy a forgást tanítgattam jutifalival. Szóval, esélye nem volt, hogy lelépjen :) Azt hiszem, meg se fordult akkor a fejében, és már egyre kevesebbszer fog :) Az utolsó falatkát megtartottam és a végén helyben tartottam, aztán odahívtam magamhoz és jött. Kb 4 méterről? :D Nem baj. Én minden ilyennek örülök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése