Oldalak

2011. január 3., hétfő

Egyre jobb

Ma kétszer is jót játszott Boni. Egyszer Somával, a 7 hónapos ír szetterrel - mondanom sem kell, gyönyörű :) És még egyszer Artúrral, a 8 hónapos border collie-val. Úgy örülök, hogy most fiatalabb kutyákkal is találkozunk, akikkel jókat játszhat Bonedli. Remélem egyre gyakrabban fog ez előfordulni, mert mostanában nem emlékszem, hogy játszott volna valakivel egy jóízűt, vagy ha rövid ideig tartott is, akkor is jó volt ;) Ne rosszra gondolni... xD
Vacsorára kapott rizst, répát, húslevest, és főtt fokhagymát, na meg a tápot. Nagy örömködés volt mikor már nyalta le a kanalát. Nem tudom, mondtam-e már, hogy van Boninak egy mérőpohara a tápjához, és egy kanala, amivel összekeverem a kajáját, ha nem csak "üresen" kapja a tápot. Az elején félt a kanáltól...hadd ne részletezzem :) Most meg már csak úgy nyalja-falja, és már várja, hogy menjen a tál is, ne csak a kanál :)))
Ma volt az első nap suliban, mondhatom, nagyon vártam. Reggel pedig így szóltam anyunak: "Anyúúú, megyek ma suliba" , és ezt a legvidámabb hangomon. Aztán megálltam, és elkezdtem nevetni magamon. Soha nem várom a sulit, hétfőnként pláne nem. Ráadásul szünet után...az aztán kész. Most meg örültem neki, izgatott voltam, de nem értettem én sem, hogy miért, márpedig nem a véget nem érő tudásszomjamat akartam csillapítani :D
Csináltam néhány képet, most nincs kedvem feltölteni, majd holnap felteszem gépre és blogra is :)

Puszilunk mindenkit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése