Oldalak

2011. január 12., szerda

Séta

Már egyáltalán nem jutnak eszembe bejegyzés címek. Mert nagyon különleges dolgok nem történnek velünk. Ma Rituval sétáltunk, szokásos körünkre mentünk. Bementünk a futira, Sirát elengedtük, addig Boniról csinált beállítós képeket (vittem Canon béjb-et ;))
A lényeg a mozgó farkon van. Ha free-ben állítom soha nem
csóválja a farkát :/ Most egészen happy volt :)
Az utolsó képen borzalmasan állítottam be... a hátsó lábait hátrébb kellett volna tenni, a farkára meg egyenesen rossz ránézni, hogy hogy fogom :) De az eleje most egészen szép. Főleg ahogy le van nyírva a nyakacskájáról a szőr :) Szóval ezen a képen az elejét nézzétek csak :)

Mikor kimentünk futiból, falatkákat akartam osztogatni, de azt csak akkor lehet, ha van feladat is ;) Így Sirát ültettük, fektettük. Bonit fektettem, helyben maradoztattam (még egy érdekes szó :D ). Mindketten kaptak, mert ügyesek. Bonin rajta hagytam a pórázt, lefektettem, elsétáltunk, és hívtam. Vágtázott, és nem is kellett mondani neki, hogy "hopi", hanem egyből a nyakamba ugrott, de olyan erősen vágódott be :) Ezt még egyszer megcsináltuk. Ja, a futiban nem engedtem el, de nem játszott, nem pörgött, csak szaglászott. Nálam volt a síp. Fújtam egy hosszút, felkapta a fejét, akkor nagyon megdicsértem. Második ilyennél már hívtam is, és jött - kb 1,5 méterről :D De nekem az is számít... na mindegy :) Szóval jó kis délután volt.

Rákattantam *.*

2 megjegyzés:

  1. ejj de szép lett ez a jány :D nagy puszi neki :) <3
    a számot meg én is szeretem :D meg a klip is bejön, mivel Pestet végre nem valami retkes, ótvar nyomortelepnek mutatják be, mint pl. egyes filmekben (Szállító 3...) :D

    VálaszTörlés
  2. Köszöni szépen, a puszit átadom :)
    Na igen. Nekem is ez jött le, hogy Pest milyen gyönyörű ebben a klipben, és este élőben, mikor kihalt (mikor az?!), tényleg csodaszép. Akkor is jobban élvezem a mezőn a magányos, Bonival kettesben töltött sétákat <3 :)

    VálaszTörlés