Oldalak

2011. január 15., szombat

Enyém vagy az övé?


Átjött ma egy nagyon jó barátnőm, Fruzsi. Kicsit el is gondolkoztam, hogy az én barátom vagy Bonié. Kicsit se zsongott be... áhh :) Filmet néztünk, aztán sétáltattunk. Elmentünk a parkocskára, ahol Boninak dobtam 2 dummy-t, mindkettőt szépen vissza is hozta, és természetesen meg is örökítettük :)

Elengedve mentünk tovább. Ügyes volt a kiscsaj, na. Remélem már említést sem kell tennem a zsebemben lévő maroknyi jutalomfalatkákról, és persze arról az egy szemről, amit a kezemben szorongattam :)
behívás :)

Csináltam még néhány profil-képet, a legelső lett a legjobb, igaz, az portré :)
Szeretem, ha így néz rám

Délután is elmentünk egy játékos, futkározós, gyors sétára. Nagyon jól éreztük ma magunkat. Vacsira kapott fokhagymás rizst, na meg tápot. 1-2 napra való adag van, úgyhogy most jónéhány napig fini vacsorája lesz :)

Ez jutott most eszembe, na. Egyébként elég régen hallgattam, de az énekesnőt szeretem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése