Oldalak

2011. január 5., szerda

Tamka


Délután megint az osztálytársammal, Ritával és kutyájával Sirával sétáltunk egyet. Majd legközelebb csinálok képet, most érjétek be ezzel a régivel :)

Visszafelé, mikor elváltunk, pont akkor lépett ki a házukból Tami és gazdija. Tami egy "gyerekkori" jóbarátosnénk :) Ő egy angol bulldog-boxer, tigriscsíkos csajszi. Milyen játékot levertek ezek ketten.... huhh :) Birkóztak, fetrengtek, jókat huppantak, "acsarkodtak", és most már bizton' állíthatom, hogy Boni ivarérett lett :)))
Húú, nagyon aranyosak voltak. Boni a hétén feküdt, a mancsaival átölelte Tamka buksiját, Tami közben ment, és így húzta Bonit, mert Ő meg kapaszkodott. És körbe-körbe forgatta :DD Mekkorát nevettünk ezen :) Egy jó félórát játszottak.
Remélem, hamarosan a játékokra elengedhetem Bont. Nem kell nekem az, hogy végig elengedve menjen, pórázt se kelljen magammal vinnem...áhh. Dehogy! Csak az, ha jön egy kutyus eltudjam biztonságosan, nyugodtan engedni, hogy szaladhasson egy jóízűt, meg ugyanígy fetrengjenek :) Ez nagy kérés lenne? Szerintem nem. Bár ez sem Bonitól függ, hanem csak, és kizárólag tőlem. Majd megoldjuk/megoldom. Lesz ez majd így se :)))

Mai zeném: Lil Rain - Adore you
Nagyon sokáig ébredtem erre a számra, nagyon szeretem, hallgassátok meg ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése