Oldalak

2010. augusztus 10., kedd

Átlagos napok

Semmi nem történik mostanában. Nekünk ugyanúgy telnek a napjaink. Ma azon agyaltunk anyuval, hogy ma busszal megyünk valahova az ebbel :) De nem mentünk sehova olyan helyre. Én 3-kor levittem Bonit sétálni, vittem magammal egy táskát is abba pakoltam bele, a cuccok közé egy fényképezőgépet is betettem. Csináltam 1-2 képet. Persze, hogy most akart lemerülni! Nem gáz, azért csináltam párat. Csak mire beállítom, hogy jó képek legyenek, már merül is le -_-" Nem baj, van itthon elem ;) Majd a játék, és a képek készítése után egy kis gyakorlás volt. Csak az alap. Megyegetett, de nem igazán. Holnap rányomjuk egy kicsit, és elkezdünk mindent szépen úgy, ahogy azt kell csinálni! :)

A mai és az itthoni képek:

Szép, ugye? :)


Röppen


Ugrik


Szárnyaló eb


portré


Sunshine


Hogy tarthatja így a farkát?! :D


Aranyom - szószerint :)


Lórúgás :)




Kutat


Az a barna micsoda olyan ocsmány...de ne azt nézzétek, főleg így, hogy felkeltettem rá a figyelmeteket! :)


I love her smile :)


És az itthoni képek:

Zoknit lop, és még sunyizik is! Felháborító!! :):)


Felöltöztettem...


Anya, miért csinálsz belőlem hülyét??


Ezzel búcsúznék is,
BoniAdri ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése