Oldalak

2010. augusztus 19., csütörtök

Kiruccanás

Pár napot a mamáméknál töltöttem - mindkettőnél :) A keresztanyám és 2 kolléganője egy közös vállalkozásba fogtak, egy papír-írószer üzletet. A neve: Trió Irodaszer KFT :) Na, és már megvannak a termékek, és azokat mentem be segíteni pakolni, árazni, címkézni. Nem tudom miért, de annyire jó volt.
Ma jöttek anyuék, és hozták Bonit. Hááát, nekem is örült, de annyira pörgött, ide-oda rohangált, hogy rám 2 másodperc jutott, majd elfutott.
Átvittük a másik mamámhoz, ahol Liza és Bigi már vártak rá :) Már nagyon jól kijönnek egymással az ebek. RÉgen, és most sem hallattszott el még egyetlen morgás sem. Boni hozta a formáját - spárgát, botot, szivacsot lopott. Én leszidtam (egy 15 perces kergetés után). Akkor elzártam a 2 kutyától, meg persze attól a területtől, ahonnan még esetleg valamit eltudott volna csenni. 2 alkalommal mikor kimentem az udvarra, hívtam egyszer, és egyből jött (érdekes...). Mikor harmadjára mentem akor már nem. Megint hülye volt. Nem fogja fel a dolgot. Azt hiszi, hogy csak viccelek, nem vesz komolyan - rosszul teszi. Na, csináltunk pár képet is.










Az utóbbi pár napban nem volt elengedés. Flexivel ki, 5 perc alatt elintézi a pisi-kakit, majd flexi eltesz, retriever póráz elővesz és egész sétán azon van. Ez volt ezen a pár napon. Ma nagyon jót sétáltunk. Elsétáltam egy barátnőmhöz (2,5 villamos megállónyi), előtte találkoztunk egy 10 hónapos yorki fiúval, aki nagyon beindult Bonira, és jót játszottak. Kittiéktől még 2 megállónyit sétáltunk le (természetesen ksutcákban). A Rákos-patakhoz mentünk el. Nagyon jó hely, levágott fű, tiszta, csak ugye nagyon meredek part egy nagy áramlatú, mocskos patakhoz. Nagyon bennem volt a vágy h elengedjem, de az is, hogy nem kéne. MAjd elmeséltem a rosszasáokat Kittinek, így ő is azt mondta, hogy nem kéne :) Így ráadtam a felxit és azon játszottunk, szaladgáltunk... páran néztek csak minket hülyének :-) Majd leültünk a fűbe, Boni közénk feküdt, ivott, mi beszéltünk, és füvet rágott. Majd odamentünk a patakhoz, leültünk egy kisebb betonos részre, Bonit meg az ölembe vettem, mert nagyon sok száraz toklász volt, és nem akartam h belemenjen :) Úgy figyelte a kacsákat, mikor azok a lököttek az árral szembe úsztak :) Röpke 3 órát sétáltunk. Én nagyon élveztem, és szerintem Boni is :) Visszafelé többször is itattam a kulacsából, és utána mikor elindultunk olyan hálás szemekkel nézett :)

A hasmenése 100%-ig elmúlt, csütörtök óta esténként eszi a konzervet is, kevesebbet adok belőle ugyan, de kapja, és teljesen jól van. Csak hozzá kellett szoknia (bár nem is biztos, hogy a konzervtől volt neki menése).

Na igen... a kisasszony ma 16 hónapos :) Lassan másfél éves az én tökmagom :) Mekkora bumburnyák már és, hogy repül az idő...
Szóval isten éltesse őt és a 9 tesóját :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése