Oldalak

2010. augusztus 27., péntek

Kopp és hopp

Ma ez a 2. bejegyzésem. Durva, mi?:D Bár ahogy a többieket elnéztem valaki 3-at is írt az utóbbi pár napban :)))

Húú, nehéz nap volt a mai :) Boni egész nap jött hozzánk, dugta a fejét a kezünkhöz, hurcolta a játékait, tette az agyát nagyon. Elkezdett játszani, hemperegni, mutatta a pociját, pörgött, de nem. Senki nem ment oda hozzá megsimogatni, nyünyüzgetni, játszani. Akkorát koppant a kis kincsem :( :) Sétára vittem le egy gumijátékát is meg a biztonság kedvéért a dummyt. Ugyanis, Brigi azt mondta, hogy lehet az első iylen játéknál, ami séta alatt van nem fog csinálni semmit, akkor sem, ha otthon imádja. Ezért vittem a dummyt, mert arra mindig pörög. Először elővettem a gumijátékot. Elkezdett csillogni a szeme. Mikor letérdeltem már egyenesen ragyogott. Boni mindig olyan szépen, finoman játszik. Most meg! Annyira beizgult a játékra, hogy kapkodott érte, akarta, de nagyon! Eltettem egy idő után a gumit, és elővettem a dummyt. Hát kész :) Annyira nagyon játszott :D Imádta. Majd eltettem tovább sétáltunk, leültettem magam mellé és álltam. Mondta Brigi, hogy menjünk el fagyizni vagy valami oknál fogva ültessem le a bal lábam mellé, és csak üljön. Ne álljon, ne feküdjön, ne botozzon, üljön! Így is volt. Mértem az időt. 3 percig csináltam vele. Ügyes volt. Valamikor elvette egy kutya a figyelmét, akkor hátra fordultunk, és hátat fordítva a kutyának ültünk le. Ügyi volt. Majd, hogy ne ez a feladat maradjon meg a sétából, ezért megint egy fél percig játszottam vele.

Ment egy picit a hasa, de délután kapott Normaflore-t és azóta semmi sincs :)

Jajj, ahogy ígértem, lefényképeztem a bilétát. Tádámm:


Elérhetőségem :)


Profil



Nekem a legszebb ;)


És nagyon büszke vagyok a családomra, hogy kibírták a mai napot, és az összes többit ki fogják, ami következik. Sőt! Niki sokkal jobban csinálta, mint bármelyikünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése