Oldalak

2010. augusztus 14., szombat

Szabadság

Boni ma kiverte a biztosítékot. Nem is akarom publikálni az egészet, legyen annyi elég, hogy megenyhültem, elengedtem, műanyag valamit talált, rohangált vele, párszor az úttesten szlalomozott, pedig akkor még nem is voltunk ahoz közel, 10 percig kergettem... vagyis elmondtam az egészet :) Megkapta a magáét. Nagyon mérges voltam rá ezután. Kicsit kiborultam. Jó, hogy nem forgalmas, de néha vannak idióta emberek, akik száguldoznak. Mindegy. Igazából ez sem Boni hibája. Vagyis valamilyen szinten igen. De főleg az emberek hibája. Ha nem szemetelnének, mérgeznének annyit, akkor Ő nem zabálna, meg találna meg semmit, és miylen nyugodtan elmerném engedni. A behívás már javult, és jelenleg is javul. Azt megoldanám. De a kaják miatt nem tudom azt megtenni, hogy kiengedem a házból és mehetünk póráz nélkül... hogy várom én ezt a pillanatot. Egyszer eljön. Akár 6 éves korában, de el fog jönni, tudom :)

A konzerv ma sokkal jobban bejött neki. Nem habzsolta (sosem szokta), de nagyon jóízűen nyelte. Nagyon örülök neki, hogy bevált...sejtettem :)

Na, holnap lemegyek mamámékhoz. Valószínűleg szerdán hoznak haza anyuék. Addig is szabadságot kaptam Boni felől :))) Nem igaz. Ilyen esetekben kiborulok tőle, de ha itthon hagyom lelkiismeret-furdalásom lesz - még ha tudom, hogy anyuék jól bánnak vele, akkor is.

Szerdán egész nap vele is leszek, viszem le a fényképezőt és csinálok róla a kertben képeket. Megpróbálom a 3 kutyát összerakni - valószínűleg nem fog sikerülni :)

Ez a blogra tekintve annyit jelent, hogy pár napig nem fogok írni. Jajj, de furcsa lesz :)

Szerdán jelentkezem, maximum csütörtökön képeket hozok :)

Bye-bye blog és olvasók :)
Boni & Adri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése