Oldalak

2010. augusztus 11., szerda

Okostojás

Ahogy mondtam, 3-kor levittem és gyakorolni kezdtem vele. Mikor a láb mellett követésről átakartam térni a helyben maradásra megláttam egy pici boxer kölyköt a gazdijával. Na, lőttek a gyaksinak. Odamentünk, elengedtük a kutyákat és egy hatalmasat játszottak. Roxy, a 4 hónapos boxer lány egy tündér volt :) A gazdija pedig az én sulimba járt. Meg is volt a közös téma :) Aztán, mikor kidőltek az ebek, akkor búcsút mondtunk. Így elmaradt a gyakorlás, de én nem hagytam annyiban. 7-kor is gyakoroltunk kb negyed órát, majd jött egy kiskutya és nem koncentrált Boni. Tovább mentünk, de útközben nagyon sokszor elengedtem és megfogtam. Útközben pár behívást is ejtettünk. Sokszor 1., de volt, hogy csak 2. vagy 3. szóra jött...de JÖTT!!! Ilyenkor az egyik szemem Bonin, hogy ne egyen semmit, minden mozdulatát figyelem. A másik szemem pedig az úton, nehogy macska, másik kutya tűnjön fel, mert tudom, akkor lelép, és, hogy még betudjam hívni megfogni. Csak 1x evett valamit (nálunk ez ritka), odamentem, leszidtam, egy darabig láb mellett kellett jönnie, majd mondtam neki, hogy "mehetsz", erre továbbra is mögöttem ballagott. Azokat a bociszemeket, hogy bocsássak meg neki :) Ma igazán jól viselkedett. Örülök neki nagyon, de nagyon! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése