Oldalak

2010. augusztus 9., hétfő

Boni on BKV

Ma 6-kor nagyon messzire elsétáltunk (lakáshirdetést plakátoltunk). Azon kaptuk magunkat, hogy a villamos végállomásán vagyunk. Az nincs túl közel hozzánk, és én nem akartam még annyit sétálni visszafelé is. Mondtam anyunak, menjünk haza villamossal. Anyu nézett rám: Bonival?? Először leakart beszélni, hogy simán hazasétálunk, de én már nem is a fáradtság miatt, hanem, hogy kipróbáljuk miylen is Boni a villamoson, menni szerettem volna. Végül én nyertem. Így hát a villamos legvégén felszálltunk. Boni teljes természetességgel lépett fel a nagy lépcsőkön. Kettőnk közé ültettük, és vártuk, hoyg elinduljon. Elindult, és semmi történt - vagyis Bonival. Ült, feküdt, egy néni gügyögött neki, és hozzá engedtük, de azt is óvatosan. Begyűjtötte a simit, amjd visszahúztam anyuhoz és hozzám. a Leszállással sem volt gond. Nagyon ügyesen lejött, engem követve. Ez volt Boni első útja villamoson, BKV-s járművel :-) Nekünk egy újabb élmény volt vele, pedig nem igazán voltunk felkészülve (jegy, bérlet, szájkosár... :-)). Bár a vezető el is ment 2x mellettünk, de egy szóval sem illetett meg minket a kutya miatt, akin nem volt szájkosár. Esetleg ismerte a fajtát :)

Az MKSZ Nyíregyháza TESE CAC Boss eredményeit már ismeritek, de a többi családtag is szépen gyűjtötte a sikereket:

Erdőskerti Lola: munka osztályban kitünő 1, CAC, ezzel teljesítette az MKSZ Hungária Champion cím feltételeit!!!


Rabbit-hunter Bessy: növendék szuka osztályban kitünő 1, CAC!


Gratulálunk nekik és a büszke gazdiknak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése