Oldalak

2010. augusztus 7., szombat

Mindig elrontja... :-)

Ma átjött barátnőm, Fruzsi. Jajj, azt az örömöt. Annyira szereti Boni őt - Fruzsi is Bonit :) Egyszer nagyon be is pörgött. Játszottunk ebzettel, mire bepörgött, elkezdett rohangálni a lakásban, felugrott anyuék ágyára, és ott körbe-körbe kúszva futott!!! Nem tudtam mit csináljak. Először megijedtem, majd elnevettem magam és közben aggódtam, hogy mi van vele :D Levittük sétálni, persze megint nem vittem a fényképezőt (most már tényleg elegem van magamból), így Fruzsi telójára hagyadkoztunk. Meg is lett az eredmény - jó sok homályos kép. Bár nem értettük, mert amiket Ő csinált képeket eddig a telójával,a zok tök élesek. Mindegy. Azért lett 1-2 jó is. Majd egy nagyot játszott Fürgével, a basset hound lánnyal. Pörgettyű :-) Hazafelé a nagyja úton elengedve jött a kisasszony, és ügyes volt, nagyon. 7-kor is nagyon okosan jött-ment. Annyira büszke voltam rá. Mikor előttem ment jó pár méterrel, és szóltam neki, hogy "Boni!", egyből rám nézett. Mikor mondtam neki, hogy "Gyere!" majd síp egyből jött. Örültem neki, mint majom a farkának. Majd egy labi fiúval, Jerry-vel találkoztunk. Mindketten el voltak engedve, Boni behúzott farokkal rohangál körbe, mint egy őrült, a labi meg nézte, hogy ez teljesen megzakkant :D Pedig bejött neki Boni...de nem játszottak. Mindegy is, nem oylan lényeges, ma már úgyis játszott Fürivel. Aztán, lehet, hogy kicsit túlbíztam a dolgot. A végén is elengedtem és egy jó adag kakát evett...happy end! Szidás, póráz, szorosan láb mellett, vacsinál bolus. Csak elrontotta a végére :-) Nem gáz. Holnap ezt a hibát is kijavítjuk.

Let's enjoy!








Bátyónk, HJCH Rabbit-hunter Black Jack "Boss" a Nyíregyháza MKSZ CAC kiállításon kitünő 1, HPJ, Best Junior, BOB, BOG, Junior BIS és BIS! Ezzel a HPJ címmel immáron MKSZ Hungária Junior Champion!!! Gratulálunk és nagyon büszkék vagyunk rátok!








Adri & Boni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése