Oldalak

2010. szeptember 6., hétfő

Rejtett ész :)

Nagyon király ez a suli...mondhatom...természetesen nem értem el a 35-ös buszt, mert drága jó (tényleg jófej:D) föcitanárom még mondott pár dolgot a csillagokról, a Tejútról meg a nem tudom még miről...várhattam az 55-öst, és sikerült hazaérnem 3 óra után egy kicsivel. Na, gyorsan lementem Bonival. Sétáltunk egy 3/4 órát. Majd ebéd, 20 perc pihi, go vásárolni még 1-2 dolgot sulira, hazajövök, megcsinálni a kémia leckét, go Bonival sétálni, majd etetni, tanulni, tanulni, tanulni....ez lesz ezentúl a hétfőm :) Jó, mi? :D
Fél 7-kor vittem le, 3/4-kor a futtatün voltunk, de csak egyedül. Nem mertem elengedni, féltem, hogy valamit összezabál (mivel ez közösségi terület, nem elzárt, vagy magántulajdon ezért esténkétn idióta gyerekek járnak be petárdázni, és télen a hajléktalanok itt raknak tüzet). Gondoltam, a többiek úgyis 7-kor fognak jönni, egy 15 perc alatt én "elpakolok" erről a helyről. Óriási!! Minden szemetet, ami az utamba került, feldobtam a legközelebbi tujára, fára vagy valamilyen bokorra. Sajnos nincs kuka :( Aztán Boni picit ásott a homokozóban, majd lefeküdt. 7 óra is elmúlt és még mindig nem jött senki. Mondtam ebemnek, hogy negyedig várunk, hátha jön valami haver :) Na, rá 2 percre jött Zafír (kb fél éves amstaff terrier leányzó), a 2 cane corso: Igor és Zara (igen, pont mint a féltessónk :)), Ella barátosnénk, Vacak (kb 8-9 hónapos magyar vizsla) és vendégelőadó volt 2 percre Bence, a nagy vizsla fiú :) Na, Boni Igortól, a nagy fekete kan cane corsótól nagyon félt. Ezért már nem is tudott annyira játszani. A homokozó sarkába kuporodott, teljesen be volt tojva :) Ella, Zafír pedig terrorizálták. Erre Boni is felébredt. Ő is "visszacsattogott" néha-néha :) Kemény csaj :D Boni?! Ő minden, de nem kemény :D Majd mivel láttam, hogy nem nagyon akaródzik már játszani, úgy gondoltam, hogy menjünk. Hívtam (kb 3 méterre volt tőlem és feküdt), és jött egyből a drága :) Megkapta a jutiját :) Végig ott legyeskedett körülöttem és a többi gazdi körül. Kicsit tojt most a kutyáktól. na, de a már lassan másfél éves golden lányka, ne elgyen ilyen ksi gyáva. Bezzeg az anyja, Lola! Ő rendesen visszaszól a fiúknak is...bár ezt Boni kezdi eltanulni :) Szóval, egy csomószor odajött hozzám úgy, hogy nem is hívtam. Mellém telepedett vagy ilyesmi. Jó volt azért :) Na, megfogtam és elmentünk. Kint megkapta a teniszlabdát. Ja, igen. Elvittem egy taniszlabdát is, hogyha sehogy nem tudom visszahívni, akkor talán azzal. Szerencsére nem volt rá szükség :)

Ja, és egész normális volt az olasz tanárom. Tényéeg elég idős, de jófej...remélem iylen marad, bár én nagyon rossz emberismerő vagyok :) Tanultunk 1-2 mondatot: hogy hívnak? hogy vagy? mit jelent magyarul? kisasszony, úr, asszony... ez a nagyon nagyon alap :)

BoniAdri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése