Oldalak

2010. szeptember 5., vasárnap

Futi

Na, a tegnapin még ma is kivotlam kicsit. Na, de semmi. Megbocsátottam a kis majomnak :)
Ma az uszodához sétáltunk el vele, hogy ott plakátolunk, mert ott ugye a kerületből elég sokan megfordulnak. Onnan sétáltunk a futihoz. Mondtam anyunak, ha jó van bent akkor bemegyünk, ha nem akkor ne, mert csak kaját fog keresni, amit zabálhat. Hát, odamentünk és egyből jött Trexi (németjuhász lány, kb 1 hónappal idősebb Boninál). Vele kezdett szaladgálni, majd egyedül, mert Trexi a homokozóba ment és ásott :) Majd jött Rumli is, a beagle kan. Régen le se tojták egymást Bonival, most meg annyit kergetőztek :) Nagyon édesek voltak. Ezekután jött Ellánk, kis GazEllánk :) Na, Ő a nagy barátnőnk., aki 1 hónappal fiatalabb Boninál. Most is sokat játszottak, de már hárman. Boni főleg Rumlival, Rumli meg a 2 csajjal ;)Mikor Rumli és Trexi, no meg a gazdik leléptek, öten maradtunk: anyu, Boni, Ella, Nóri (Ella-gazdi), és én. Akkor jött Fanni, a talán 4 éves golden lány, és gazdija, Edit. Boni és Ella a homokozóban hemperegtek meg ástak. Néha rohangáltak 1-1 kört. Majd jött Dáriusz, valami csodálatos németjuhász (vagy ónémetjuhász) kan. Nekem a legszebb. Benne inkább a fekete szín dominál, és hosszúszőrű (akkor biztos ónémetjuhi, de ki tudja már a mai németjuhászoknál?:)). Hát Ő bizony nagyon rákattant Bonira, a kis lökött meg félt tőle. Ő rohangált előle, Dáriusz utána néha még nyüszített is, Ella pedig Boni után. A kis féltékeny. Neki kell az összes pasi, nehogy már egy is Bonit akarja :) Majd megfogtuk Bonit és mentünk tovább plakátolni anyuval. Ja, nem csak megfogtuk. Többször is hívtuk - amire persze nem jött. De mikor más gazdi hívta őt, akkor én is egyből ott voltam nagyon nagyon nagyon megdicsértem, majd mondtam neki, hogy 'mehetsz' és ment is el játszani. Ezt kb 3x csináltuk meg. Majd tényleg megfogtam és mentünk. Előtte persze nagy dicséret :)

Holnap már sajnos beindul az élet. Vagyis a szürke élet. Holnap 7 órám lesz, épphogy elérem (vagy nem :S) a buszom, és 3-ra itthon is vagyok, és rohanok le Bonival sétálni. Ez lesz a hétfőm. Sajnos erre a napra minden be van sűrítve. Minden, amit csak eltudtok képzelni :S Mondjuk még nem lesz olyan nagyon durva, mert olaszon még ismerkedős óránk lesz a tanárral. Remélem jófej lesz, nem pedig valami idős hárpia. Na, majd meglátjuk :)

BoniAdri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése