Oldalak

2010. szeptember 14., kedd

Történések

Nagyon elmaradtam a blogírással. Rengeteg a tanulnivalóm. Bonival ugyanúgy foglalkozok, de nem voltam képes se képeket letölteni, feltölteni, blogot írni, összeszedni a gondolataimat. Most pótolok néhány dolgot :)

Szombaton részt vettünk az első HRK által megrendezett klubnapon. Nagyon jó volt a szervezés, a helyszín, és nem utolsó sorban szuper programok voltak. Nagyon jó kis ügyességi feladatok voltak, amin mi nem vettünk részt, ugyebár Boni nem behívható :S Majd jövőre ;)
A klubnap keretein belül lett megtartva az idei speciál kiállítás. A bíró dr. Szilágyi Judit volt, aki teljesen korrekt bírálatot adott mindenkinek. Boni a fiatal szuka osztályban indult, ahol rajta kívül még 6 másik kutyus volt a ringben. Boni kitűnőt kapott. Meg voltam vele elégedve, szépen viselkedett, és megszereztük az első MEOE-s kitűnőnket :) Gratulálok az összes kiállításban résztvett kutyusnak, felvezetőiknek, gazdijaiknak a szép eredményekhez! :)






Ma délután végre 2 hét után megsétáltattuk osztálytársammal a kutyáinkat :) Édesek voltak nagyon




Délután mentünk Brigivel mezőre. Jó sokáig voltunk. Kb 2-2,5 órát :) A nagyja részében láb mellett kellett jönnie, meg forogtunk, ilyesmiket csináltunk, hogy figyeljen rám. Volt 3 behívás. Az elsőnél, odajött hozzám, megdicsértem, de elugrott, futott 7 métert, majd úgy ráordítottam! Úgy meglepődött! De még én is... :D Erre rámnéz, vágja a "mivan????" fejet, majd visszaszalad. Akkor hatalmas simi, és dicséret. Megyünk tovább (pórázon) , megint egy behívás, egyből jön, megállt nálam és szuper jó volt. A harmadik volt a csúcs. Olyan nyílegyenesen jött felém.....mázli, hogy térdeltem, nem guggoltam, különben felborít! Úgy belém vágódott a drága :) Úgy örült, hogy odajöhetett hozzám :) KAptunk megint sok-sok tanácsot és házi feladatot :) Nagyon szépen köszönjük :)

Ennyi lett volna az elmúlt idők történései, és most néhány kép az elmúlt napokról :

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a kitűnőhöz.Ügyesek voltatok.
    Mi vasárnap voltunk a Kecskemét CAC-on, ahol Demi nagyon ígéretes 1-et kapott, és a baby BIS-be is bekerült. :)
    Dunaújvárosba esetleg jöttök? Én már neveztem. :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük :)
    Jajjj, gratulálok a féltesónknak és nektek is persze ;)
    Valószinüleg nem megyünk dunaújvárosba, kutyával biztosan nem. A blogos társakért mennék :)Köszönjük :)
    Jajjj, gratulálok a féltesónknak és nektek is persze ;)
    Valószinüleg nem megyünk dunaújvárosba, kutyával biztosan nem. A blogos társakért mennék :)

    VálaszTörlés