Oldalak

2010. szeptember 2., csütörtök

Gyógyulófélben

Boni nagyon sokat javult az elmúlt 2 napban. Egyet nem köhögött, szorgalmasan itta tegnap a teáját, ma már nem kapott. Tápot áztatva kapja, hogy ne sértse a torkát. Ma eléggé kedvetlen volt :S Sétára levittem a dummy-t és játszottam vele picit (csak huzigálás, nem dobálom). Azután már jobb kedve volt, majd megint letört :( Biztos még bújkál benne...talán holnap mégis adok neki egy kevés langyos/meleg teát, aztán remélem már visszatér a kis lüke kedve mindenhez.

A boxba egész szépen bemegy. Fölül lehúzom a cipzárt, úgy becsalom kajával, lefektetem, odaadom, megsimizem, majd elől és fölül is behúzom a cipzárt. Ott fekszik szépen. Nem alszik, de fekszik. Kiállításon mindenképpen elé fogok ülni az új horgászszékemmel (engem ennyivel le lehet kenyerezni :)), és akkor tuti nyugiban lesz, ha érez. Komáromban is eljátszotta. Itthon tök jól beszokott a kuckóba, a kiállításon meg az istenért sem akart bemenni... a lábunknál aludt inkább :) Ezért fogok elé vagy közvetlenül mellé ülni. Nekem nem kell, hogy ott sírdogáljon, hogy senki gazdi nincs mellette :)

Holnap megyünk Sylhez egy kis igazításra. Sokat nem kell vágni belőle, az biztos :S Sajnálom, hogy ilyen kis "gyatra" szőre van :D Néztem téli-kora tavaszi képeket - majdnem elájultam!!! Akkor is tudtam, hogy goldenhez képest elég pici bundája van, de a mostani énjéhez képest... gyönyörű, mackós bunda :)

Akkor *.* /2010.04.29/


Most :S /2010.06.20./


Nem baj :) Nekem így gyönyörű, ahogy van :)
"Bonira, úgy ahogy van!" :D
(by: Bridget Jones naplója)

BoniAdri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése