Oldalak

2010. szeptember 22., szerda

Changes II

Tovább folytatódnak a változásaink így majdnem egy hét múlva. És igen, nincs időm blogot írni. Nincs az a 5-10 percem rá...elég gáz, mi? :S Szóval, szombaton elmentünk vidékre papámat felköszönteni a 70. születésnapja alkalmából. Boni ugye addig is a kertben volt, aminek a 2 kutya roppantul örült :D
Liza és Bigi :)

Kincs, ami nincs

Figyel

Vigyori

Portré

A legszebb *.*


Ezenkívül a valószínűleg legszembetűnőbb változás az, hogy lett fejlécünk, őszi style-t vettünk fel, és ezekért nagy nagy hálával tartozok Encsinek :)

Aztán, Bonival továbbra is gyakorolgattunk, és még most is. Ma voltunk Briginél. Láb mellett szépen megy, a tempóváltozásokat is figyeli, de mikor megállok, akkor se megállni, se leülni nem hajlandó, annak ellenére, hogy tudja a feladatát. Brigi a kezébe vette a dolgot, szószerint, és néha-néha neki leült. Akkor sípra próbáltuk meg. Egyből jobban ment. Majd én is csinálgattam, majd kiderült, hogy nem Boni a hibás (azért egy kicsit ő is:D), de rosszul fújom a sípot. Már ennek a technikáját is megtanultam, így én külön házit is kaptam, hogy gyakoroljam a síp fújását :))))
Ezután csináltunk kb 8 behívást. A harmadiknál odajött, de elugrott, ráordítottam, visszanézett és tovább szaglászott. Elkezdtem visszafelé futni, és akkor már jött :) Ez az 1 bakink volt, utána szuper jó behívások voltak ;) És az ütem: futok, megállok, név, síp, folyamatosan sípolok, kb 5 méterre van tőlem leguggolok és odajön ;) És mindeközben tárva a karom, na persze, futásnál nem tárva karral futottam :):):) Nagyon jó volt ma is Brigivel a mezőn.

Jelenleg betegeskedem, kúrálom magam 1000-rel :D Suliba nem megyek, se holnap, se pénteken.

Mindenkinek jó nevelést kívánok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése