Oldalak

2010. október 8., péntek

What a wonderful day with a little sadness :)

Remélem értelmes a cím :D Lehet, jobb lenne, ha magyarul írnám. Bár, imádom az angolt :) Csak tudjak is beszélni/írni/érteni. Majd 1-2 év múlva már olaszul fogom beírni a címet ;) Na ennyit erről :-)

Tegnap délután Boni behányt :S Nem tudjuk mitől, de kedve, étvágya, széklete minden okés volt. Azóta no problem. Biztos csak egy apró gyomorrontás, vagy valamitől felfordult.

Ma suli után egyből mentem át barátnőmhöz. Először is vett egy latexnadrágot (cicanaci, aki nem tudná, pl én nem tudtam :-)), majd hazamentünk ebéd, minimális pihenő, majd elvittük Leót, a 3 éves golden retriever kanját sétálni. Ő az a típusú eb, hogy minden kutyának nekiakar menni...persze csak kerítésen keresztül ilyen nagy legény. Én szoktam vinni, mert nagyon húz... :D Szóval, mikor kiértünk a kisutcákból (hál'istennek), akkor egy dzsindzsás volt, meg egy lenyírt füves focipálya. Ott elengedtük. Aztán sétáltunk tovább egy kisúton. Egyre feljebb. És feljebb. Végül a domb tetején találtuk magunkat :) Annyira szép volt *.* Láttuk a Megyeri-hidat, egy csomó templom tornyát, amiket felismertünk...csináltam pár képet is. Leómaci pedig ott körözött körülöttünk. Mindig előre baktatott (szaladt :D), és kb 30 méterenként megállt, hátranézett, picit közeledett, majd megint kiment. Annyira édes :) Nagyon szeretem ám...hát még a gazdiját :-)
Vigyori :)

Baktat ;)

Édeseeem *-*


Fruzsi és Leó

Leó és Frú <3
Én és Leómaci


Aztán hazasétáltunk. Jó egy órát voltunk kint. Otthon dvd-tünk, aztán megint elvittük Leót, "legyen neki gyereknap" címszóval :) Most kisebb kört tettünk meg, csak a domb feléig mentünk fel :) Majd visszafelé egy tacsi kijött egy házból, hát Leót alig bírtam elhúzni, Fruzsi pedig a tacsit kergette vissza...szerencsére már a kapujuk előtt voltunk. Majd 10 perc pihi, és jött értem apu.

Megígértem Frúnak, és itt nyilvánosan nektek is, hogy tavasszal, mikor Boni behívható lesz, apu kivisz engem és az ebzetet Fruzsiékhoz, és ketten elmegyünk sétálni a goldikkal :) Nagyon jó lesz ;)
Ja, a szomorú rész a történetben az, hogy Boni nem volt ott :( Jó lett volna, ha együtt bóklásznak...bár Boni bóklászott volna, Leó pedig szigorúan csak a kitaposott úton és amellett ment volna, ahogy szokott :):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése